برف و باران در جاده‌های ۸ استان

از روز شنبه تا سه‌شنبه هر هفته، از ساعت ۲۰ تا ۵ صبح روز بعد (تا پایان ۳۱ اردیبهشت ۹۶)، تردد هرگونه وسیله نقلیه در محور هراز ممنوع است. همچنین محور رشت – قزوین در محدوده پل تنکابن به تونل نصفی، کمربندی دهلران ، محور فرعی اولنگ – شاهرود و شمشک – دیزین کماکان مسدود است.

موبنا – رئیس پلیس مرکز کنترل ترافیک راه های کشور، از بارش برف و باران در محورهای ۸ استان شمالی و غربی کشور خبر داد.

سرهنگ نادر رحمانی گفت: بر اساس آخرین گزارش‌های دریافتی از مرکز کنترل ترافیک راه‌های کشور، هم‌اکنون در آزاد راه کرج -قزوین، در پایانه شهید کلانتری تا پل فردیس و آزاد راه کرج – تهران، از پل فردیس تا پل کلاک، در تمامی جاده‌ها و معابر کشور وضعیت ترافیکی عادی و روان گزارش شده است.

وی افزود: بر همین اساس در استان‌های آذربایجان غربی، محور مهاباد – میاندوآب، استان اردبیل، محور خلخال – اسالم و گردنه الماس و در استان خراسان رضوی، محور تربت حیدریه – مشهد و رباط سنگ و کمربندی رباط سفید و استان مرکزی، محور اراک – سلفچگان و خراسان شمالی، محور بجنورد – آشخانه، استان گلستان محور آزاد شهر – شاهرود و استان چهار محال بختیاری، محور شهر کرد – بروجن و استان کردستان محورهای سقز-بوکان و سنندج به کامیاران، محور هراز محدوده امامزاده هاشم، محور فیروزکوه محدوده گدوک، مه گرفتکی و کاهش دید و در استان‌های خراسان رضوی و گلستان در اکثر محورها ، استان مازندران، محور فیروزکوه،نور، رامسر، ساری و بابل، بارش باران و در محورهای اردبیل- آستارا، مغان، اسالم به خلخال و گردنه صائین در استان اردبیل، یخ زدگی و در سایر راه‌ها و محورهای مواصلاتی کشور، وضعیت جوی آرام گزارش شده است.

سرهنگ رحمانی گفت: از روز شنبه تا سه‌شنبه هر هفته، از ساعت ۲۰ تا ۵ صبح روز بعد (تا پایان ۳۱ اردیبهشت ۹۶)، تردد هرگونه وسیله نقلیه در محور هراز ممنوع است. همچنین محور رشت – قزوین در محدوده پل تنکابن به تونل نصفی، کمربندی دهلران ، محور فرعی اولنگ – شاهرود و شمشک – دیزین کماکان مسدود است.

 منبع:مهر 

Mobna-Telegram

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا