ستایش از بیمارستان مرخص شد

ستایش سه ساله که توسط ناپدری اش مورد اذیت و آزار قرار گرفته بود روز گذشته از بیمارستان ترخیص و به بهزیستی کرمان منتقل شد.

موبنا – محمود حیدری، رییس اداره بهزیستی رفسنجان در جلسه آسیب‌های اجتماعی این شهرستان با موضوع کودک‌آزاری و همسرآزاری گفت: ستایش سه ساله روز گذشته ترخیص و به بهزیستی کرمان منتقل شد، چندین مورد تقاضا داشتیم تا سرپرستی او را قبول کنند، اما شرایط لازم را نداشتند.

وی با اشاره به اینکه در ۶ ماه اول امسال ۲۱ مورد کودک‌ آزاری در رفسنجان داشتیم، افزود: این موارد به کرمان ارجاع داده و سامان‌دهی شدند، عمده عامل این موارد شامل فقر اقتصادی و تزلزل خانواده و مواد مخدر صنعتی در خانواده‌ها بوده است.

رئیس اداره بهزیستی شهرستان رفسنجان تصریح کرد: اورژانس اجتماعی رفسنجان از دو سال پیش در این شهرستان راه‌اندازی شده و فعالیت خوبی دارد.

تنها شهرستانی که هزینه‌های معتادان را پرداخت می‌کند، رفسنجان است و خیران در این حوزه همکاری دارند و البته هزینه نگهداری این معتادان بسیار بالاست.

حیدری افزود: از مسؤولان تقاضا داریم در مواردی مانند کودک‌آزاری، همسرآزای، سالمندآزاری و … کمک کنند که سامان‌دهی شوند.

این مسئول خاطرنشان کرد: هزینه‌های اورژانس اجتماعی بالاست، آزمایش‌ها، پزشکی قانونی و … از جمله این هزینه‌هاست که باید پرداخت کنیم و اعتبار اورژانس خیلی کم است.

 منبع: جام جم آنلاین 

Mobna-Telegram

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا