وزیر کشور: اشتغال در مرزها یکی از اولویت‌های دولت است

در صورتی که مسئله قاچاق و امنیت در مرزها حل شود، تجهیزات و امکانات خوبی را برای مرزها لحاظ خواهیم کرد.

موبنا – وزیر کشور موضوع اشتغال در مرزها را یکی از اولویت‌های دولت روحانی عنوان کرد و گفت: دولت این مسئله را به صورت جدی پیگیری و دنبال می‌کند.

عبدالرضا رحمانی فضلی، امروز در سفر یک روزه خود به استان کردستان پس از بازدید از پتروشیمی و خانه کُرد سنندج اظهار کرد: امروز از پتروشیمی سنندج بازدید کردم و از نزدیک در جریان پیشرفت این پروژه قرار گرفتم.

وی افزود: پتروشیمی سنندج موتور محرکه استان در بحث اشتغال و رشد و توسعه است و در توسعه صنایع پایین دستی هم بسیار حائز اهمیت است.

وزیر کشور ادامه داد: همچنین امروز در جلسه شورای توسعه استان نیز شرکت خواهم کرد و به عنوان نماینده دولت، مسایل و مشکلات بخش سرمایه گذاری و عمرانی استان را پیگیری می‌کنم.

وی در ادامه عنوان کرد: سرمایه گذاری در کردستان ضعیف است که باید برای جذب سرمایه‌گذار بیشتر تلاش کنیم.

رحمانی فضلی در ادامه با اشاره به اینکه دولت برنامه‌های خاصی را در مرزها اجرا کرده است، گفت: بحث اشتغال در مرزها را یکی از اولویت‌های دولت روحانی است.

وی همچنین با بیان اینکه در برخی نقاط مرزها توجیه اقتصادی نداشته و مشکلاتی را ایجاد می‌کنند، تصریح کرد: در صورتی که مسئله قاچاق و امنیت در مرزها حل شود، تجهیزات و امکانات خوبی را برای مرزها لحاظ خواهیم کرد.

وزیر کشور در ادامه سفر خود به کردستان در راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان شرکت کرد.

برگزاری جلسه با شوراهای اسلامی روستاها و دهیاران استان، شرکت در جلسه شورای توسعه و جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی استان در سالن شهدای دولت استانداری از دیگر برنامه‌های سفر رحمانی فضلی به کردستان است.

 منبع:  ایلنا

Mobna-Telegram

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا