بازی هوشمند گوگل متناسب با دنیای واقعیت افزوده (+عکس)

«واقعیت افزوده» که با نام AR هم شناخته می‌شود یک فناوری جدید است که می‌تواند تجربه ما از دستگاه‌های دیجیتالی را به طور کامل عوض کند. این روزها شرکت‌های زیادی روی این فناوری تمرکز کرده‌اند و گوگل یکی از بزرگترین توسعه‌دهندگان آن محسوب می‌شود.

موبنا، رضا خواجه‌وند – آخرین راهکار ارایه شده در این زمینه Tango گوگل است که می‌تواند پس از نصب شدن روی گوشی هوشمند، تصاویر را با عمق به نمایش بگذارد و یک نقشه سه‌بعدی از محیط پیرامون خود تهیه کند.

شرکت گوگل پروژه توسعه Tango را از سال ۲۰۱۴ میلادی آغاز کرد. ولی از روز گذشته Phab 2 Pro لنوو به عنوان دستگاه محصول مجهز به این فناوری وارد بازار شود.

google1

این فناوری در گوشی هوشمند مذکور به شما کمک می‌کند دنیای پیرامون را متفاوت ببینید و آسان‌تر از هر زمان دیگر طراحی داخلی منزل خود را تغییر دهید.

google2

گوگل در این زمینه با شرکتی به نام Woorld همکاری کرده است تا یک بازی هوشمند مبتنی بر فناوری واقعیت مجازی را ارایه کند و از این طریق محیط پیرامون شما در خانه تبدیل به فضایی برای انجام این بازی شود.

google3

بازی Woorld به شما امکان می‌دهد شخصیت کارتونی مختلف را در منزل خود مشاهده کنید و آنها را کنار یکدیگر قرار دهید. شما به کمک این شخصیت‌های کارتونی می‌توانید بازی‌های مختلف را انجام دهید و با آنها همراهی کنید.

google4

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا