پزشکیان: امیدوارم ۱۳۵ ضربه شلاق برای تخلفات مرتضوی متناسب با جرم وی باشد

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی با یادآوری اینکه مرتضوی از سرمایه کارگران دست به اقداماتی زد که قطعا در آخرت باید پاسخگو باشد، گفت: امیدواریم ۱۳۵ ضربه شلاق برای تخلفات مرتضوی در سازمان تامین اجتماعی متناسب با جرم باشد.

موبنا – مسعود پزشکیان امروز- چهارشنبه- با بیان این مطلب افزود: دستگاه قضا باید با قاطعیت با چنین تخلفاتی برخورد کند و انتظار داریم اگر از اموال مردم برداشت شده است با حکم دادگاه پول ها برگردانده شود.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به حکم دادگاه بدوی برای پرونده شکایت مرتضوی در سازمان تامین اجتماعی اظهار داشت: کسی از حکم هایی مانند اعدام یا شلاق خوشحال نمی شود و اشاعه چنین کاری به نظر خوشایند نیست اما برازنده نیست کسی خلاف قانون عمل کند و مجازات نشود.

نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس دهم شورای اسلامی با اشاره به اینکه کمیته تحقیق و تفحص از سازمان تامین اجتماعی در مجلس نهم تشکیل شد، اظهار داشت: اعضای کمیته تحقیق و تفحص وظیفه دارند حکم صادره را بررسی کرده و در صورتی که حکم متناسب با جرم نباشد موضوع را پیگیری کنند.

به گزارش خانه ملت، دادگاه بدوی برای مدیر عامل سابق سازمان تامین اجتماعی برای تصرف غیرقانونی و اهمال در انجام وظیفه ، حکم ۱۳۵ ضربه شلاق را صادر کرد.

 منبع: ایرنا

Mobna-Telegram

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا