افزایش ۴۰ درصدی ثبت‌نام اربعین ۹۵

بر اساس برآوردها، تا امروز شاهد افزایش ۳۰ تا ۴۰ درصد افزایش تعداد زائران نسبت به سال قبل بوده ایم، از این رو حضور دو تا دو میلیون و ۴۰۰ هزار زائر در ایام اربعین پیش بینی می شود.

موبنا – به گفته معاون سازمان حج و زیارت، ثبت‌نام برای پیاده‌روی اربعین امسال ۳۰ تا ۴۰ درصد به نسبت سال گذشته افزایش داشته است.

حمید محمدی با بیان این که روز گذشته (سه‌شنبه) بیش از ۶۲ هزار نفر از زائران اربعین در سامانه سماح ثبت نام کردند، از ثبت نام ۷۸۰ هزار نفر از مشتاقان زیارت اربعین در سامانه سماح تا صبح امروز (چهارشنبه ۱۲ آبان ماه) خبر داد.

او بار دیگر با تأکید بر این که مشتاقان زیارت اربعین ثبت نام های خود را به روزهای آخر موکول نکنند، به زائران توصیه کرد: ثبت نام کنندگان در سماح هر چه سریع‌تر نسبت به تحویل مدارک خود شامل گذرنامه و دو قطعه عکس به دفاتر خدمات زیارتی که در سماح انتخاب کرده‌اند، اقدام کنند تا ویزای آنها به موقع صادر شود.

معاون حج، عمره و عتبات سازمان حج و زیارت درباره پیش‌بینی تعداد زائران ایرانی اربعین امسال، توضیح داد: بر اساس برآوردها، تا امروز شاهد افزایش ۳۰ تا ۴۰ درصد افزایش تعداد زائران نسبت به سال قبل بوده ایم، از این رو حضور دو تا دو میلیون و ۴۰۰ هزار زائر در ایام اربعین پیش بینی می شود.

او بیان کرد: ۲۸ درصد ثبت نام کنندگان سماح را خانم ها و ۷۲ درصد را آقایان تشکیل می دهند.

 منبع: ایسنا

Mobna-Telegram

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا