استقبال مشتریان با افتتاح ۴۵ میلیون حساب الکترونیکی در بانک صادرات ایران

تا پایان نیمه نخست امسال متقاضیان و مشتریان بانک صادرات ایران نزدیک به ۴۵ میلیون حساب الکترونیکی سپهری در شعب این بانک در اقصی نقاط کشور افتتاح کردند.

موبنا – به گزارش موبنا به نقل از روابط عمومی بانک صادرات ایران، این بانک در راستای همسویی با بانکداری آنلاین، جلب رضایت و تامین رفاه مشتریان و همچنین صرفه جویی در وقت و هزینه هموطنان، توسعه و ترویج هر چه بیشتر خدمات غیر حضوری را در دستور کار قرار داده است. پیامد این رویکرد سبب شده است به علت مزیت هایی نظیر سرعت، تنوع خدمات، سهولت و کیفیت مطلوب سامانه سپهر، استقبال مردم از آن به عمل آمده است.

بر اساس این گزارش تا پایان شهریورماه سالجاری بالغ بر ۴۵ میلیون و ٨۵۶ هزار حساب الکترونیکی توسط هموطنان و مشتریان در شعب بانک صادرات ایران افتتاح شده است که از این نظر این بانک رکورددار نظام بانکی کشور به حساب می آید.

سامانه سپهر بستری مناسب برای ارایه انواع خدمات بانکی آنلاین است و این بانک به منظور صرفه جویی در وقت، هزینه مشتریان و جلوگیری از اتلاف هزینه های ملی ناشی از چاپ اسکناس، کاهش ترافیک و آلودگی هوا، خدمات جدید بانکی شامل: صدای سپهر (٠٩۶٠٢)، بانکداری اینترنتی، همراه بانک و سایر خدمات خود را صرفاً از طریق این سامانه الکترونیکی که قابلیت استفاده به صورت غیرحضوری را نیز دارند، عرضه می نماید.

شایان توجه است، سامانه سپهر این بانک در طی شهریور ماه امسال بالغ بر ۶٠٩ میلیون تراکنش مالی را با موفقیت انجام داده و میانگین تعداد تراکنش های روزانه سامانه یاد شده نیز بیش از ٢٠ میلیون بوده است که حاکی از رشد ٧ درصدی در مقایسه با ماه قبل می باشد.

Mobna-Telegram

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا