فراکسیون امید پنج‌شنبه با روحانی دیدار می‌کند

عارف، رییس فراکسیون امید به صورت جداگانه با رییس جمهور دیدار کرده بود، اما این اولین دیدار رسمی هیات رییسه فراکسیون امید با ریاست جمهور است که ان‌شاءلله بعد از این دیدارهای فراکسیون در قالب شورای مرکزی یا مجمع عمومی انجام خواهد شد.

موبنا -سخنگوی فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی از جلسه روز پنج‌شنبه هیات رییسه این فراکسیون با رییس جمهور خبر داد.

بهرام پارسایی اظهار کرد: اعضای هیات رییسه فراکسیون امید پنج‌شنبه – ۱۳ آبان‌ماه – با حجت‌الاسلام والمسلمین حسن روحانی دیدار خواهند کرد.

وی افزود: هفته گذشته قرار بود اعضای هیات رییسه فراکسیون دیداری با رییس جمهور داشته باشند که به دلیل عدم حضور برخی اعضا و سفر از پیش تعیین‌شده آن‌ها این دیدار به پنج‌شنبه هفته جاری موکول شد و روز گذشته دولت با دفتر فراکسیون هماهنگی‌های لازم را انجام داد.

پارسایی یادآور شد: البته آقای عارف، رییس فراکسیون امید به صورت جداگانه با رییس جمهور دیدار کرده بود، اما این اولین دیدار رسمی هیات رییسه فراکسیون امید با ریاست جمهور است که ان‌شاءلله بعد از این دیدارهای فراکسیون در قالب شورای مرکزی یا مجمع عمومی انجام خواهد شد.

سخنگوی فراکسیون امید همچنین گفت: در این دیدار درباره کلیات نحوه تعامل دولت با مجلس و نحوه تعامل دولت با فراکسیون و تبادل نظر کلی در مورد مسائل کلان سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی صورت خواهد گرفت تا این موضوع را بررسی کنیم که دولت و مجلس چه کمکی می‌توانند در جهت حل مشکلات جامعه به ویژه در حوزه اقتصادی داشته باشند.

 منبع: ایسنا 

Mobna-Telegram

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا