LG G6 چشم‌های صاحب خود را تشخیص می‌دهد

این روزها شایعات فراوان در مورد پرچمدار بعدی محصولات ال‌جی به گوش می‌رسد و در این زمینه گفته شده است شرکت کره‌ای بزرگ امکانات ویژه‌ای را با آن ارایه می‌دهد تا تجربه تلخ LG G5 تکرار نشود.

موبنا، رضا خواجه‌وند – منابع آگاه می‌گویند این گوشی هوشمند نمایشگر OLED دارد و همچنین یک پلتفرم اختصاصی پرداخت موبایلی را هم در اختیار کاربران می‌گذارد. ولی این بار شایعات روی دوربین سلفی و حسگرهای جلوی این گوشی هوشمند تمرکز دارد.

شرکت کره‌ای ال‌جی در حال توسعه ماژول جدیدی است که می‌تواند به صورت همزمان خدمات دوربین دیجیتالی و اسکنر عنبیه چشم را ارایه دهد. این طور که منابع آگاه گزارش دادند، این ماژول هوشمند می‌تواند فیلترهای ویژه برای تغییر فعالیت‌های خود را در اختیار بگیرد و از طریق فناوری مادون قرمز، چشم کاربران را تشخیص دهد.

lg-g6-2

نور مادون قرمز در این گوشی هوشمند کمک می‌کند تا عنبیه چشم در کوتاه‌ترین زمان اسکن شود و کاربر به جای آنکه از دیگر حسگرها مانند اثر انگشت استفاده کند، با قرار دادن گوشی در مقابل چشمان خود بتواند رمز آن را باز کند.

این فناوری بسیار پیچیده طراحی شده است و اگر شایعات منتشر شده درست باشد، این نخستین باری است که یک گوشی هوشمند ماژول پیشرفته با دو کاربرد متفاوت برای عکاسی سلفی و اسکن عنبیه چشم را ارایه می‌دهد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا