سامسونگ یک میلیارد دلار در تگزاس سرمایه‌گذاری می‌کند

شرکت سامسونگ امروز با انتشار بیانیه رسمی اعلام کرد که در نظر دارد تا پایان سال آینده یک میلیارد دلار در شهر آوستین در ایالت تگزاس آمریکا سرمایه‌گذاری کند و کارخانه‌های خود را در این مرکز توسعه دهد.

موبنا، رضا خواجه‌وند – سامسونگ توضیح داد که از این سرمایه‌گذاری در جهت توسعه تولید و افزایش خروجی محصولات خود استفاده می‌کند. کارخانه سامسونگ در شهر آوستین آمریکا سال ۱۹۹۶ میلادی فعالیت خود را آغاز کرد و شرکت کره‌ای ابتدا با سرمایه‌ای بالغ بر ۱۵ میلیارد دلار آن را راه‌اندازی کرد.

سایت سامسونگ در تگزاس آمریکا بزرگترین مرکز سرمایه‌گذاری خارجی تاریخ در این منطقه محسوب می‌شود و سامسونگ بخش اعظم تجارت و کسب و کار در تگزاس را در دست گرفته است.

samsung-investment-2

سامسونگ به طور دقیق توضیح نداد که یک میلیارد دلار سرمایه‌گذاری جدید چگونه در این مرکز به کار گرفته می شود. با این وجود باید توجه داشت مبلغ یک میلیارد دلار بسیار قابل ملاحظه است و سامسونگ برای آن نقشه‌های زیادی کشیده است.

این شرکت بزرگ فناوری اعلام کرد سرمایه‌های مشترک آن در سال جاری میلادی رکورد شکسته و به رقم ۲۴ میلیارد دلار رسیده است. بخش اعظم این سرمایه‌گذاری به بخش توسعه محصولات نیمه رسانا مربوط می‌شود.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا