ملاحظاتی که در کشور برای موضعگیری در برابر عربستان وجود دارد باید بشکند

سردار سرلشکر محمدعلی جعفری فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، صبح امروز در ششمین جشنواره علمی تحقیقاتی علوم پزشکی سپاه «باقرالعلوم» که در سالن همایش بیمارستان بقیة‌الله(عج) تهران برگزار شد، گفت: پیشرفت علمی مان باید اسلامی باشد و اگر این نباشد در مسیر انقلاب نیست. فرمانده کل سپاه ادامه داد: انقلاب اسلامی محدود به عرصه …

سردار سرلشکر محمدعلی جعفری فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، صبح امروز در ششمین جشنواره علمی تحقیقاتی علوم پزشکی سپاه «باقرالعلوم» که در سالن همایش بیمارستان بقیة‌الله(عج) تهران برگزار شد، گفت: پیشرفت علمی مان باید اسلامی باشد و اگر این نباشد در مسیر انقلاب نیست.

فرمانده کل سپاه ادامه داد: انقلاب اسلامی محدود به عرصه های داخلی نمیشود، دینی بودن و دینی ماندن و مردمی و بودن و مردمی ماندن و استقلال از شرق و غرب و فراملی بودن از انتظارات رهبری است.

سرلشکر جعفری با تاکید بر اینکه آرمان انقلاب اسلامی ایجاد تمدن اسلامی است تصریح کرد: در حال حاضر با این آرمان فاصله داریم.

وی امنیت و سلامت جامعه را دو مساله بسیار مهم و دو الزام قطعی برای پیشرفت هر جامعه‌ای دانست و خاطرنشان کرد: ما از آن عبور کرده ایم و البته این موضوع به معنای این نیست که در این حوزه تلاش نکنیم.

فرمانده کل سپاه گفت: در دهه دوم و سوم انقلاب مشکلات امنیتی داشتیم که خدا رو شکر از آن عبور کرده ایم.

سرلشکر جعفری با بیان اینکه نیازمند حرکت جهادی در عرصه های فرهنگی سیاسی اقتصادی و علمی هستیم تاکید کرد: حرکت غیر جهادی ما را به هدف نمی‌رساند.

وی مخالف داشتن را از ویژگی های حرکت های جهادی دانست و اظهار داشت: حرکت های جهادی باید برای خدا و خالصانه و با تلاش باشد، بعنوان مثال در بحث بودجه مخالفت هایی را که مانع رسیدن بودجه به امور تحقیقاتی می شود باید بشناسیم و با آن مقابله کنیم.

فرمانده کل سپاه با بیان اینکه بعد بیرونی انقلاب اسلامی بخوبی جلو می‌رود و موتور محرکه بعد بیرونی انقلاب اسلامی ظلم و استکبار ستیزی است تصریح کرد: نقش ما در داخل مقاومت و ایستادگی است و مخالفت‌هایی که با ما می‌شود بخاطر همین ایستادگی است.

سرلشکر جعفری ادامه داد : هر روز شاهد تقویت ابعاد و قدرت انقلاب اسلامی در بیرون هستیم و دشمنان و امریکا به آن تن داده اند، امروز عربستان خائن دقیقا پا جای پای اسراییل و صهیونیست گذاشته است.

فرمانده کل سپاه با اشاره به حمله عربستان به یمن، گفت: عربستان با بی شرمی، وقاحت و زیرپاگذاشتن اصول اسلامی یک کشور اسلامی که سلطه را نفی می کنند بمباران می کند. اگر ملاحظاتی در کشور ماست و برخی مسئولین در این‌باره حرفی نمی زنند، بخاطر مقاطع گذشته است، این ملاحظات باید بشکند.

دکمه بازگشت به بالا