پیش از موعد با Moto M موتورو آشنا شوید (+عکس)

امروز برای نخستین بار اخبار مربوط به گوشی هوشمند Moto M موتورولا از سوی مرکز استانداردسازی AnTuTu منتشر شد و این مرکز تایید کرد که به زودی گوشی هوشمند مذکور وارد بازار جهانی می‌شود.

موبنا، رضا خواجه‌وند – عکس‌هایی که از این گوشی هوشمند منتشر شده است برخی مشخصات آن را نمایان می‌کند و بر این اساس گفته شده است که این محصول همراه با تراشه Helio P15 به دست کاربران می‌رسد و البته برای آن هشت هسته پردازشگر Cortex-A53 در نظر گرفته شده است.

moto-m-5

این گوشی هوشمند پردازنده گرافیکی Mali-T860 دارد و از دیگر امکانات مهمی که در آن به کار گرفته شده است می‌توان به رم ۴ گیگابایتی، حافظه داخلی ۳۲ گیگابایتی و قابلیت پشتیبانی از کارت حافظه microSD تا ۱۲۸ گیگبایت اشاره کرد.

moto-m-4

دوربین اصلی این گوشی هوشمند که زیر نظر شرکت موتورولا توسعه میابد ۱۳ مگاپیکسلی و دوربین سلفی آن هم ۸ مگاپیکسلی است. این گوشی هوشمند همنین باتری ۳۰۵۰ میلی‌آمپری و سیستم عامل اندروید ۶.۰ را در خود جا داده است.

moto-m-3

کاربران این گوشی هوشمند را همراه با سیستم ورودی USB Type-C در اختیار می‌گیرند و به صورت پیش‌فرض روی آن به برنامه‌های مایکروسافت هم دسترسی دارند.

moto-m-2

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا