عرضه نخستین هدست واقعیت مجازی گوگل با قیمت ۷۹ دلار

از مدت‌ها قبل گفته شد Daydream View به عنوان نخستین هدست واقعیت مجازی با قابلیت پشتیبانی از پلتفرم Daydream VR گوگل روانه بازار می‌شود و هم‌اکنون موقع خرید آن فرا رسیده است.

موبنا، رضا خواجه‌وند – پس از انتظار چند هفته‌ای برای عرضه این محصول، گوگل سرانجام تاریخ و قیمت دقیق عرضه هدست مذکور را روی وبلاگ رسمی خود اعلام کرد.

بر اساس این خبر گفته شد Daydream View گوگل در تاریخ ۱۰ نوامبر یعنی حدود یک هفته دیگر با قیمت ۷۹ دلار وارد بازار می‌ّود و کاربرانی که به آن علاقه دارند می‌توانند این هدست را از فروشگاه Google Store خریداری کنند.

google-daydream-view-3

البته کاربرانی که در کشور آمریکا زندگی می‌کنند این فرصت را دارند تا Daydream View را به صورت مستقیم از اپراتور مخابری Verizon یا فروشگاه زنجیره‌ای Best Buy خریداری کنند.

google-daydream-view-2

کاربران می‌توانند Daydream View گوگل را در رنگ‌های مختلف بخرند و به تازگی گفته شد که دو رنگ زرشکی و برفی نیز اواخر امسال به مجموع رنگ‌های آن افزوده می‌شود. هدست واقعیت مجازی  Daydream View را در اصل می‌توان نمونه پیشرفته و جدید Cardboard گوگل دانست. این هدست تغییرات فراوانی نسبت به مدل قبلی یافته است و با انواع مختلف گوشی‌های هوشمند سازگاری دارد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا