اگر Mi MIX شائومی از دست شما بیفتد چه می‌شود؟

شائومی هفته گذشته یک تحول جدید در عرصه گوشی‌های هوشمند ایجاد کرد و با معرفی محصول جدیدی به نام Mi MIX توانست بار دیگر توجه کاربران جهانی را به خود جلب کند.

موبنا، رضا خواجه‌وند – این گوشی هوشمند سرامیکی که نمایشگر بزرگ ۶.۴ اینچی را در خود جا داده است، یک تفاوت عمده با محصولات مشابه دارد و آن هم این است که ۹۱.۳ درصد از سطح رویی گوشی را نمایشگر آن پوشانده است.

شائومی می‌گوید این نمایشگر بزرگ و یکپارچه باعث نمی‌شود هنگام برخورد گوشی با زمین، خطر شکستن نمایشگر افزایش یابد. با این وجود یک کاربر چینی پس از خرید این گوشی هوشمند سعی کرد میزان مقاومت آن را در هنگام برخورد با زمین محاسبه کند.

xiaomi-mi-mix-2

او در این آزمایش گوشی را از دست خود رها کرد و مشخص شد هنگامی که دستگاه با زمین برخورد کرد نه تنها نمایشگر آن شکست، بلکه بدنه سرامیکی دستگاه هم دچار آسیب‌دیدگی جدی شد. نکته مهم این است که نمایشگر ۶.۴ اینچی این دستگاه لایه محافظ Gorilla Glass 4 ندارد و احتمالا به همین خاطر نمایشگر آسیب ۱دید.

xiaomi-mi-mix-3

البته خریداران گوشی باید احتیاط لازم را به خرج بدهند و یک قاب محافظ برای آن در نظر بگیرند. قاب اورجینال که برای این دستگاه ارایه شده است ۳۶.۹۰ دلار قیمت دارد و البته آن را در مقابل هرگونه آسیب احتمالی ایمن می‌کند.

شرکت شائومی اعلام کرد در شرایط کنونی ماهانه فقط ۱۰ هزار دستگاه از این گوشی هوشمند را روانه بازار می‌کند و به همین خاطر عرضه آن فعلا محدود است.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا