گران‌ترین بلیت‌های تاریخ ورزش

هواداران برای تماشای دیدار نهایی جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل بین دو تیم آرژانتین و آلمان بیش از سه هزار یورو (۳.۰۵۰ یورو) هزینه کردند.

موبنا – تماشای یک رویداد ورزشی مهم در طول تاریخ هزاران یورو هزینه روی دست تماشاگران گذاشته است.

به نقل از مارکا، در سال ۲۰۱۳ یک هوادار برای تماشای اولین قهرمانی اندی ماری در تنیس ویمبلدون ۶۵ هزار دلار هزینه کرد که رکوردی در میان سایت‌های فروش بلیت آنلاین محسوب می‌شد. تعیین قیمت بلیت‌ها کار آسانی نیست چون هنگام درخواست مبلغ آن مشخص است اما هنگام پرداخت، قیمتش تفاوت زیادی پیدا می‌کند. در ادامه به ۱۰ بلیت گرانی که در مسابقات ورزشی فروخته شده است، اشاره می‌شود (این بلیت‌ها شامل جایگاه‌های اختصاصی نمی‌شوند.)

فینال جام جهانی ۲۰۱۴​

هواداران برای تماشای دیدار نهایی جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل بین دو تیم آرژانتین و آلمان بیش از سه هزار یورو (۳.۰۵۰ یورو) هزینه کردند.

افتتاحیه المپیک ۲۰۱۲ لندن

حضور در افتتاحیه المپیک یکی از رویاهای دوست داران این مسابقات است. رکورد بلیت افتتاحیه متعلق به المپیک لندن است. گران‌ترین بلیت فروخته شده سه هزار و ۶۴۰ یورو بود.

مسترز گلف

سیستم فروش بلیت بازی‌های مسترز گلف خیلی از هواداران را از خرید بلیت محروم می‌کند. همچنین قیمت بلیت‌ها نامشخص است. گاهی اوقات هزینه بلیت برای تمام بازی‌ها از مرز ۱۰ هزار دلار نیز می گذرد. در سال ۲۰۱۳ گران‌ترین بلیت، چهار هزار و ۸۳ یورو خریده شد.

فینال لیگ قهرمانان اروپا ۲۰۱۶

رئال‌ مادرید و اتلتیکومادرید آخرین فینال لیگ قهرمانان اروپا را برگزار کردند اما گران‌ترین بلیت توسط یک بریتانیایی در سایت اسپانیایی Tiketbis با ارزش ۱۲ هزار دلار خریده شد.

سوپربول ۲۰۱۶

فینال فوتبال آمریکایی در سال ۲۰۱۶ بین دو تیم برونکاس و پانترز برگزار شد که میانگین قیمت بلیت‌ها چهار هزار یورو بود اما یک سایت فروش اینترنتی بلیتی به ارزش ۱۸ هزار و ۶۵۰ یورو فروخت.

دیدار بوکس می‌ودر و آلوارس ۲۰۱۳

برای تماشای دیدار بوکس فلوید می‌ودر وکانلو آلوارس در سال ۲۰۱۳، یک تماشاگر ۲۸ هزار و ۱۰۰ یورو هزینه کرد. می‌ودر تنها ورزشکاری است که دو بار در این فهرست قرار گرفته است.

دیدار بوکس می‌ودر و پاکیائو ۲۰۱۵

برای تماشای دیدار می‌ودر و مانی پاکیائو که به جنگ قرن معروف است، بلیتی به ارزش ۳۰ هزار یورو درخواست کردند اما گران‌ترین بلیت به قیمت ۴۰ هزار یورو فروخته شد.

دیدار تیم‌های بسکتبال گلدن استیت وریرز و کلیولند کاوالیرز ۲۰۱۵

هفتمین بازی فینال لیگ NBA در سال ۲۰۱۵ یکی از گران‌ترین بازی‌های تاریخ این رقابت‌ها بود. برای تماشای این بازی هواداری ۴۴ هزار و ۵۰۰ یورو هزینه کرد.

فینال NBA سال ۲۰۱۰

رقابت بین دو تیم بوستون سلتیکس و لس آنجلس لیکرز یکی از گران‌ترین بازی‌های تاریخ NBA به حساب می‌آید. هواداران برای تماشای این دیدار هزینه گزافی پرداخت کردند. گران‌ترین بلیت ۵۲ هزار و ۷۰۰ یورو فروخته شد.

فینال ویمبلدون ۲۰۱۳

بیش از نیم قرن زمان برد تا بریتانیایی ها شاهد قهرمانی یکی از هموطنان خود در مسابقات ویمبلدون باشند. به همین خاطر به نظر می‌رسد برای تماشای قهرمانی ماری که برابر نواک جوکوویچ به دست آمد، هزینه کمی صرف کردند. گران‌ترین بلیت فروخته شده ۵۹ هزار یورو بود.

 منبع: ایسنا

Mobna-Telegram

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا