۲۱ آبان برگزاری آزمون های استخدامی کشور

داوطلبان‌ متقاضی شرکت‌ در آزمون‌، برای شرکت در جلسه امتحان باید در تاریخ تعیین شده به پایگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org مراجعه و با وارد کردن اطلاعات شناسنامه‌ای و یا اطلاعات ثبت‌نامی (شماره پرونده و کد پیگیری) از کارت شرکت در آزمون خود یک نسخه پرینت تهیه کنند.

موبنا – مشاور عالی سازمان سنجش گفت: آزمون های استخدامی دستگاه های اجرایی، دانشگاه های علوم پزشکی و وزارت آموزش و پرورش روز جمعه ۲۱ آبان ماه برگزار می شود و در مجموع ۴۵۶ هزار نفر در این سه آزمون شرکت می کنند.

حسین توکلی افزود: کارت‌ شرکت در آزمون‌ تمامی داوطلبان‌ از روز سه شنبه ۱۸ آبان ماه برای مشاهده و پرینت بر روی پایگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور قرار خواهد گرفت.

وی با بیان اینکه این آزمون در ۵۳ شهرستان کشور به صورت همزمان برگزار خواهد شد، گفت: ۹۹ هزار و ۵۲۲ نفر در سومین آزمون متمرکز دستگاه های اجرایی کشور، ۱۲۳ هزار و ۵۷۶ نفر در دانشگاه های علوم پزشکی و ۲۳۳ هزار و ۴۲۱ نفر در آزمون استخدامی آموزش و پرورش ثبت نام کرده اند.

توکلی افزود: داوطلبان‌ متقاضی شرکت‌ در آزمون‌، برای شرکت در جلسه امتحان باید در تاریخ تعیین شده به پایگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org مراجعه و با وارد کردن اطلاعات شناسنامه‌ای و یا اطلاعات ثبت‌نامی (شماره پرونده و کد پیگیری) از کارت شرکت در آزمون خود یک نسخه پرینت تهیه کنند.

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور ادامه داد: فرآیند برگزاری آزمون نوبت صبح از ساعت‌ ۸.۳۰ و نوبت عصر از ساعت‌ ۱۴ روز جمعه ۲۱ آبان ماه آغاز می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: درهای حوزه های امتحانی برای آزمون نوبت صبح راس‌ ساعت ۸ و برای آزمون نوبت عصر رأس‌ ساعت‌ ۱۳.۳۰ بسته خواهد شد، از این رو داوطلبان لازم است قبل از بسته شدن درهای ورود به جلسه آزمون در حوزه امتحانی حاضر باشند.

توکلی خاطرنشان کرد: هر داوطلب برای حضور در جلسه آزمون باید علاوه بر پرینت کارت شرکت در آزمون، اصل کارت ملی و یا اصل شناسنامه عکسدار، چند مداد سیاه نرم پررنگ، مدادتراش، مداد پاکن و یک سنجاق و یا سوزن به همراه داشته باشد؛ همچنین داوطلبان باید از آوردن وسایل اضافی به جلسه آزمون خودداری کنند.

 منبع: ایرنا

Mobna-Telegram

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا