آتش سوزی در انبار بزرگ موتورسیکلت در تهران

حادثه تلفات جانی نداشت و خوشبختانه حتی یک مورد نیز مصدومیت نداشتیم اما طبق اعلام کارشناسان علت یاب سازمان حادثه آتش سوزی خسارت مالی زیادی بر جای گذاشت.

موبنا – سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از وقوع یک مورد آتش سوزی بزرگ در انبار موتورسیکلت خبر داد و گفت: این حادثه خوشبختانه تلفات جانی نداشت و خسارت مالی زیادی بر جا گذاشت.

سیدجلال ملکی درباره جزییان این آتش سوزی گفت: ساعت ۹.۲۶ دقیقه صبح امروز وقوع آتش سوزی در انبار موتورسیکلت ها در حوالی میدان رازی خیابان نفت به سامانه ۱۲۵ اعلام شد و بلافاصله ۴ ایستگاه آتش نشانی به همراه تانکر آب و تجهیزات تنفسی به محل حادثه اعزام شدند.

وی گفت: با حضور آتش نشانان در محل حادثه مشخص شد آتش سوزی در طبقه ۱- یک ساختمان تجاری سه طبقه که انبار نگهداری از موتورسیکلت ها بود اتفاق افتاده و شعله های آتش از داخل انبار به طبقه اول ساختمان تجاری نیز زبانه کشیده است.

ملکی ادامه داد: آتش نشانان به سرعت به دو گروه تقسیم شده و گروه اول مهار شعله‌ها و جلوگیری از گسترش زبانه های آتش را در دستور کار قرار داد و گروه دیگر تلاش برای یافتن افرادی را که احتمال می دادند در داخل ساختمان و محدوده انبار دچار دودگرفتگی شده باشند را نجات دهند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی با اعلام اینکه خوشبختانه زبانه های آتش به زودی در مهار آتش نشانان قرار گرفت، افزود: حادثه تلفات جانی نداشت و خوشبختانه حتی یک مورد نیز مصدومیت نداشتیم اما طبق اعلام کارشناسان علت یاب سازمان حادثه آتش سوزی خسارت مالی زیادی بر جای گذاشت.

علت وقوع حادثه از سوی کارشناسان علت یاب سازمان آتش نشانی در دست بررسی است.

 منبع: مهر

Mobna-Telegram

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا