مخالف وزیر ورزش: امثال بنده هم خدا را می‌خواهیم و خرما را

یک نماینده اصولگرای مجلس، گفت: رییس‌جمهور وعده داد از سیاست فریب، استفاده نشود، ما هم موافقیم اما چرا دو سوم زمان خود را به کاری غیر از دفاع از وزرای پیشنهادی اختصاص داد؟

موبنا – سیدمحمدجواد ابطحی در مخالفت با وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان،‌ گفت: خطبه ۵۰ امیرالمومنین(ع) تاکید دارد اگر باطل یا حق روشن بود، تکلیف روشن بود اما اگر قسمتی از حق با قسمتی از باطل مخلوط شود، مردم گمراه می‌شوند اینجاست که آقا وارد شدند به خواصی که ساکت فتنه بودند، تذکر دادند.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس مدعی شد: بنده از آقای آشتیانی به دلیل تبری نجستن از فتنه تشکر می‌کنم اما امثال بنده هم خدا را می‌خواهیم و خرما را. باید خطوط فاصل، رعایت شود. مسئله فتنه و فتنه‌گران از مسائل مهم و از خطوط قرمز است.

وی ادامه داد: رییس‌جمهور وعده داد از سیاست فریب، استفاده نشود ما هم موافقیم اما چرا دو سوم زمان خود را به کاری غیر از دفاع از وزرای پیشنهادی اختصاص داد؟ سه وزیری از یک جناح سیاسی به مجلس معرفی شدند که در مجلس قبل رد شدند. آقای رییس‌جمهور شما به اعتدال فرا می‌خوانید اما با وجودی که برای یک سخنرانی در دانشگاه شیراز مجوز صادر شده اما در فرودگاه از ورود سخنران جلوگیری می‌شود.

ابطحی اظهار کرد: در معرفی آقای سلطانی‌فر شایسته‌سالاری رعایت نشده است همچنین در برنامه ایشان ورزش مادم‌العمر به معنای تضمین عدم هرگونه محدودیت بر اساس جنس، سن، طبقه بندی اجتماعی و وضعیت اجتماعی مطرح شده است، آیا این مسئله با آموزه‌های دینی قابل جمع است؟ خانم‌ها چطور بازی کنند؟ این چه مدلی است دیگر؟ همچنین قانون ورزش باید چند سال قبل تهیه می‌شد اما این قانون در صحن دولت خاک می‌خورد.

 منبع: ایسنا

Mobna-Telegram

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا