تخفیف ۳۰ درصد‌ی بلیت قطار برای دانشجویان

طی مذاکرات و تفاهم صورت گرفته با دانشگاه دولتی زنجان، در دو نیم‌سال اول و دوم سال تحصیلی ۹۵ و ۹۶ دانشجویان این دانشگاه می‌توانند از تخفیف ۳۰ درصدی بهای بلیت قطارهای رجا برای تردد استفاده کنند.

موبنا – شرکت رجاء اعلام کرد: در راستای ارایه‌ تسهیلات و تخفیفات در قیمت بلیت قطار برای دانشجویان، شرکت رجاء تخفیفات ویژه‌ برای دانشجویان دانشگاه زنجان در نظر گرفت.

در اعلامیه روابط عمومی و امور بین‌الملل شرکت حمل و نقل ریلی رجاء آمده است: طی مذاکرات و تفاهم صورت گرفته با دانشگاه دولتی زنجان، در دو نیم‌سال اول و دوم سال تحصیلی ۹۵ و ۹۶ دانشجویان این دانشگاه می‌توانند از تخفیف ۳۰ درصدی بهای بلیت قطارهای رجا برای تردد استفاده کنند.

این تخفیفات بر اساس فهرست اسامی تأیید و ارسال شده دانشجویان از سوی دانشگاه در قطارهای تهران – زنجان و تهران – میانه شرکت رجا به صورت رفت و برگشت اعمال می‌شود.

تخفیفات یاد شده بدون هیچ محدودیتی در روش تهیه بلیت و با خرید از همه کانال‌های فروش شرکت رجا (اینترنت، نمایندگی‌های فروش، نرم‌افزار تلفن همراه و مرکز فروش تلفنی ۱۵۳۹) به دانشجویان معرفی شده از سوی دانشگاه دولتی زنجان تعلق می‌گیرد.

طبق اعلام شرکت رجاء، این شرکت حمل و نقل ریلی آماده است این گونه تسهیلات و تخفیفات در بهای بلیت را برای سفر دانشجویان سایر دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی کشور بر اساس تفاهم‌نامه اعمال و اجرا ‌کند.

 منبع: فارس 

Mobna-Telegram

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا