معصومه آباد: کسانی که اسناد را به یاشار سلطانی دادند ابتدا مدعی بودند او را نمی‌شناسند

عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت: آنهایی که به انتشار اخبار دروغین درباره واگذاری املاک اقدام می‌کنند مرا نزدند بلکه عقبه ایثار و شهادت را زدند در حالی که من اعتبار و آبرویم را از شکنجه‌ در زندان‌های ابوغریب و الرشید بدست آوردم.

موبنا – معصومه آباد در سیصد و دومین جلسه شورای شهر تهران گفت: از شهرداری در زمینه نوسازی بافت فرسوده، فضای سبز و اقداماتی که برای ۲۷ هزار و ۶۰۰ نفر در ۱۴ تعاونی مسکن انجام شده تشکر می‌کنم.

وی در رابطه با اینکه چرا زودتر شهردار تهران گزارشی از تخلف املاک را نداده،‌ گفت: به شهردار گفتم مردم ذی‌حسابان شهر هستند و بهتر است از من شروع کنید؛ اما آقای قالیباف گفت چون مجموعه مدیریت شهری متهم شده اجازه دهید سازمان‌های فرادستی مانند قوه قضائیه و دادستانی به این موضوع رسیدگی کند و بعد موضوع را روشن می‌کنم.

آباد گفت: شورای شهر منتخب مردم است؛ اما مدیران منتصب بودند. اعضای شورا به رأی مردم برای حل مشکلات آنها انتخاب شدند و تعجب می‌کنم که چرا از این اعضا دفاع نشد.

عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت:‌من هنوز تلخ‌کام هستم نمی‌دانم آبرو از چه جنسی است، به دادستان تهران هم گفته‌ام حیثیت از چه جنسی است و هنوز در شبکه‌های مجازی برای من پیام ارسال می‌شود و حیثیت من و ۵ نفر از اعضای شورا دیگر برنمی‌گردد.

آباد گفت: من بیگناه هستم و قبل از نشر این اخبار گفتم نه مالک، نه بهره‌بردار و نه حتی از بستگان من مالک هیچ کدام از این پلاک‌های ثبتی نیست و تمام گفته‌ها دروغ محض است.

وی تصریح کرد: اما حالا که این اتفاق افتاده و ابعادش روشن شده خدا کند این مسئله از درون شورا شکل نگرفته باشد. من به هفت نفر از اعضای شورا گفتم که آیا یاشار سلطانی را می‌شناسید؟ این موضوع شأن من و شأن شورا است اما هیچکس نگفت که وی را می‌شناسد و فقط لبخند زدند و همدردی کردند.

این عضو شورای اسلامی شهر تهران ادامه داد: به پدر این خبرنگار هم گفتم مادرم، مادر شهید است که دخترش اسیر است و خانه‌اش آوار شده و اکنون در امامزاده داود مستأجر است شاهد این موضوع مسئول دفتر آقای حکیمی‌پور است که به طور اتفاقی با مادرم آشنا و از این موضوع با خبر شده است.

آباد گفت: به خانواده من رحم کنید و این کار را با ما نکنید، شما در واقع من را نزده‌اید عقبه من را زده‌اید که جامعه ایثارگری است. من به یاشار هم گفتم اعتبارم را زیر شکنجه‌های زندان‌های ابوغریب و سلول‌های الرشید گرفته‌ام و به همین دلیل قبل از انتشار خبر از من تحقیق کن.

وی افزود:‌ از همکاران خودم انتظار داشتم همانگونه که برای این خبرنگار نامه نوشتند و امضاء کردند برای حفظ رأی مردم و کیان شورا هم ساکت نمی‌نشستند. این ۵ نفر عضو شورای شهر بودند که با رأی مردم انتخاب شده‌اند. اگر این اتفاقات یک جریان سیاسی نیست و کار یک نفر است چرا در دفاع از حقوق شورا حرفی زده نمی‌شود و ساکت نشسته و به هم لبخند می‌زنند.

این عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت: برای رأی مردم کاری کنید تا سیاسی عمل نکرده باشیم.

آباد گفت: زمانی که یاشار سلطانی اقدام به انتشار نامه و تهمت‌زنی کرد با برخی اعضاء صحبت کردم اما گفتند این فرد را نمی‌شناسند ولی بعدها معلوم می‌شود که نامه توسط این افراد به سلطانی داده شده است.

آباد گفت:‌ عید غدیر سند خانه‌ام را برداشتم تا یاشار را آزاد کنم اما شاکی ایشان مدعی‌العموم بود من از همکاران خودم شاکی هستم و باید اکنون به مردم بگویند که این‌ها دروغ بوده است.

 منبع: فارس

Mobna-Telegram

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا