مدیرعامل سامسونگ: ما سابقه طولانی در حل بحران داریم

«کان او-هیون» مدیرعامل سامسونگ در آخرین همایشی که برگزار شده بود به بحران این شرکت در جریان آتش گفتن گوشی هوشمند Galaxy Note 7 اشاره کرد و در مورد دومین دور جمع‌آوری این گوشی هوشمند صحبت‌هایی را به میان آورد.

موبنا، رضا خواجه‌وند – زمانی که سامسونگ برای نخستین بار فبلت Galaxy Note 7 ار معرفی کرد، این گوشی هوشمند بزرگ به عنوان اصلی‌ترین رقیب محصولاتی چون آیفون ۷ Plus عرضه شده بود و کاربران هم از آن استقبال گسترده‌ای انجام دادند.

ولی فرآیند جمع‌آوری این گوشی هوشمند به دلیل آتش‌سوزی در دو مرحله متوالی باعث شد تا سامسونگ تصمیم بگیرد تولید و توسعه Galaxy Note 7 را به طور کامل کنار بگذارد. این مسئله باعث شد شرکت کره‌ای یکی از بزرگترین شکست‌های خود را تجربه کند.

A customer tries out a Samsung Electronics' Galaxy Note 7 at the company's headquarters in Seoul, South Korea, October 10, 2016. REUTERS/Kim Hong-Ji
A customer tries out a Samsung Electronics’ Galaxy Note 7 at the company’s headquarters in Seoul, South Korea, October 10, 2016. REUTERS/Kim Hong-Ji

مدیر اصلی شرکت سامسونگ در آخرین همایشی که شرکت کرده بود در مورد بحرانی که گوشی هوشمند Note 7 سامسونگ پیش‌روی خود دارد توضیح داد و البته به گفته رسانه‌های خبری، صحبت‌های او-هیون اندکی مبهم بود.

او گفت اتفاقات اخیر در چهل‌وهفتمین سالگرد تولد سامسونگ رخ داده است و این شرکت در طول فعالیت‌های خود همواره با بحران‌های مختلف روبرو بوده است.

خبرگزاری رویترز صحبت‌های مدیرعامل سامسونگ را به قرار زیر انتقال داد: «ما تاریخ طولانی در فایق آمدن بر مشکلات داریم … اجازه دهید تا این بحران را به عنوان یک شانس جدید پیش روی خود قرار دهیم و با برنامه‌ریزی جدید نشان دهیم که چگونه می‌توانیم نحوه کار کردن خود را ارتقا دهیم،‌ چگونه می‌توانیم در مورد نوآوری و چشم‌انداز خود در مورد مشتریان فکر کنیم».

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا