گوشی چینی جدید مجهز به دو دوربین سلفی ۲۰ و ۸ مگاپیکسلی

روز گذشته یک آگهی تبلیغاتی منتشر شد تا دو گوشی هوشمند Vivo X9 و Vivo X9 Plus برای نخستین بار به صورت رسمی معرفی شوند.

موبنا، رضا خواجه‌وند – در تصاویر مربوط به این آگهی تبلیغاتی مشخص شد این مدل از سری گوشی‌های هوشمند شرکت چینی Vivo برای دوربین دیجیتالی سلفی خود دو حسگر مجزا در اختیار گرفته است. یکی از این دو حسگر با کیفیت ۲۰ مگاپیکسل و حسگر دیگر با کیفیت ۸ مگاپیکسل تصویربرداری می‌کنند.

این طور در آخرین خبرها گفته شده است،‌ هر دو حسگر پیشرفته‌ای که برای دوربین دیجیتالی سلفی این گوشی در نظر گرفته شده از نوع  Exmor سونی است.

گوشی هوشمند میان‌رده Vivo X9 تراشه اصلی Snapdragon 653 را در خود جا داده است که هشت هسته پردازشگر به همراه پردازنده گرافیکی Adreno 510 فعالیت می‌کنند. این پردازنده گرافیکی وظیفه اصلی مدیریت تصاویر تهیه شده با دو حسگر دوربین سلفی را برعهده دارد.

vivo-1

این گوشی هوشمند در دو مدل مجزا عرضه می‌شود که یکی از آنها رم ۴ و دیگری رم ۶ گیگابایتی دارد و از دیگر امکانات آن می‌توان به حافظه داخلی ۶۴ گیگابایتی اشاره کرد.

گوشی چینی جدید ورودی USB Type-C دارد و کلید سخت‌افزاری Home در آن حسگر اثر انگشت را هم در خود جا داده است.

بر اساس پیش‌بینی‌های انجام شده، در تاریخ ۱۷ نوامبر یعنی حدود دو هفته دیگر به صورت رسمی از این گوشی هوشمند و مدل بزرگتر آن موسوم به X9 Plus رومانیی می‌شود که البته هنوز قیمت آنها مشخص نشده است.

دکمه بازگشت به بالا