اعطای مجوز بلوتوث به مدل ۲۰۱۷ گوشی Galaxy S5 سامسونگ (+عکس)

شرکت سامسونگ این روزها در حال تکمیل مدل ۲۰۱۷ گوشی هوشمند Galaxy A5 است و هفته گذشته موفق شد از مرکز توسعه خدمات بی‌سیم Wi-Fi Alliance مجوزهای لازم را دریافت کند.

موبنا، رضا خواجه‌وند – امروز در خبرها گفته شد که این گوشی هوشمند از مرکز توسعه فناوری بلوتوث موسوم به Bluetooth SIG  هم مجوزهای لازم را دریافت کرده است و به همین خاطر می‌توان پیش‌بینی کرد از هم‌اکنون تا زمان ورود آن به بازار جهانی مدت زیادی باقی نمانده است.

samsung-galaxy-a5-2018

این گوشی هوشمند در شرکت سامسونگ با کد SM-A520F توسعه میابد و پیش‌بینی شده است که همراه با نمایشگر ۵.۲ اینچی با کیفیت ۱۰۸۰ در ۱۹۲۰ پیکسلی به دست کاربران برسد.

samsung-galaxy-a5-2019

سامسونگ برای این گوشی هوشمند میان‌رده قابلیت‌های دیگری هم در نظر گرفته است که از مهم‌ترین آنها می‌توان به تراشه Exynos 7880 با هشت هسته ۱.۸۸ گیگاهرتزی، پردازنده گرافیکی Mali-T860، رم ۳ گیگابایتی و حافظه داخلی ۱۶ گیگابایتی اشاره کرد.

samsung-galaxy-a5-2020

گوشی هوشمند جدید سامسونگ که دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسلی و دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی‌ دارد، به صورت پیش‌فرض سیستم عامل اندروید ۶.۰.۱ را شامل می‌شود و از نظر ظاهری بسیار شبیه به Galaxy S7 سامسونگ طراحی شده است.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا