عرضه تبلت کاربردی فوق‌باریک ایسوس به قیمت ۳۰۰ دلار (+عکس)

شرکت ایسوس امروز یک رایانه لوحی جدید را با نام ZenPad 3S 10 در آمریکا معرفی کرد و توضیح داد که به زودی آن را به دست کاربران جهانی می‌رساند.

موبنا، رضا خواجه‌وند – این تبتل تا پایان ماه جاری میلادی به صورت عمومی وارد بازار می‌شود و قرار است که در مرحله نخست اروپایی‌ها و آسیایی‌ها به آن دسترسی اشته باشند.

شرکت ایسوس برای گوشی هوشمند ZenPad 3S 10 یک طراحی ویژه و منحصر به‌فرد در نظر گرفته است و به همین خاطر بدنه گوشی فقط ۵.۸ میلیمتر ضخامت دارد. این بدنه از جنس آلومینیوم ساخته شده است تا دستگاه ضمن ضخامت کم، زیبایی داشته باشد.

شرکت ایسوس توضیح داد ۷۸ درصد از بخش رویی دستگاه را نمایشگر آن تشکیل می‌دهد و  به همین خاطر زیبا‌تر و کاربردی‌تر از iPad Air اپل است. نمایشگر ۹.۷ اینچی این رایانه لوحی می‌تواند تصاویر را با کیفیت ۱۵۳۶ در ۲۰۴۸ پیکسل به نمایش بگذارد و تراکم تصویر در آن ۲۶۴ پیکسل در هر اینچ مربع است.

zenpad-3s-10-1

تبلت ZenPad 3S 10 تراشه شش هسته‌ای MediaTek MT8176 دارد و همراه با رم ۴ گیگابایتی، حافظه داخلی ۳۲ یا ۶۴ گیگابایتی، و باتری ۵۹۰۰ میلی‌آمپری به دست کاربران می‌رسد.

این تبلت دوربین اصلی ۸ مگاپیکسلی و دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی را در خود جا داده است و روی آن سیستم عامل اندروید ۶.۰ مارشمالو نصب شده است که البته کاربران می‌توانند بعد از مدتی اندروید ۷.۰ را روی آن نصب کنند.

شرکت ایسوس اعلام کرد کاربران جهانی می‌توانند تبلت جدید و فوق‌باریک آن را با قیکت ۲۹۹ دلار خریداری کنند. البته این شرکت تایوانی به زودی یک تبلت دیگر با نام ZenPad Z10 را هم عرضه می‌کند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا