مشخصات OnePlus 4 منتشر شد

این روزها شایعات فراوان در مورد گوشی هوشمند OnePlus 3T به گوش می‌خورد تا جایگزین مدل OnePlus 3 شود. منابع آگاه می‌گویند این گوشی هوشمند نسبت به مدلی که هم‌اکنون در بازار فروخته می‌شود ۸۰ دلار گران‌تر است.

موبنا، رضا خواجه‌وند – ابته خرید OnePlus 3T چینی ۸۰ دلار گران‌تر از مدل کنونی مقرون‌ به‌صرفه به نظر می‌رسد. زیرا این دستگاه تراشه Snapdragon 821 دارد و نمایشگر آن می‌تواند تصاویر را با کیفیت ۱۴۴۰ در ۲۵۶۰ پیکسل به نمایش بگذارد.

با این توضیحات، امروز منابع آگاه اخبار دیگری در این زمینه منتشر کردند. در این خبرهای جدید گفته شد تابستان پیش‌رو از گوشی هوشمند OnePlus 4 رونمایی می‌شود که این خبر روی شبکه اجتماعی چینی Weibo منتشر شده است.

بر اساس این خبر گفته شد که شرکت مذکور قصد دارد ژوئن یا جولای آینده از این گوشی هوشمند به صورت رسمی رونمایی کند. این گوشی هوشمند تراشه Snapdragon 830 دارد که هنوز معرفی نشده و مبتنی بر فناوری ۱۰ نانومتری ساخته شده است.

onelus-4-2

لازم به ذکر است سامسونگ پیش‌بینی کرده است برای نخستین بار این تراشه را وارد کند و بر این اساس مذاکراتی را با شرکت کوالکام به عنوان تولیدکننده تراشه Snapdragon 830 انجام داده است.

گوشی هوشمند OnePlus 4 هسته‌های پردازشگر ۳.۰ گیگاهرتزی را در خود جا داده است و پردازنده گرافیکی Adreno 620 در آن فعالیت می‌کند. این گوشی هوشمند باتری ۴۰۰۰ میلی‌آمپری دارد و روی آن سیستم عامل اندروید ۷.۰ نصب شده است.

این گوشی هوشمند که به احتمال قوی با رم ۸ گیگابایتی و حافظه داخلی ۲۵۶ گیگابایتی عرضه می‌شود، احتمالا مجدد عنوان ارزان‌ترین گوشی هوشمند پیشرفته جهان را به خود اختصاص می‌دهد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا