آفرودی‌ترین خودروی جهان (+عکس)

اگرچه نمونه‌های واقعی این خودرو در سال‌های آتی وارد خواهند شد، اما ارزیابی روی نمونه‌های اولیه این خودرو به صورت مخفیانه در نقاط مختلف جهان آغاز شده است

موبنا نسل بعدی لندروورهای دیفندر به فناورانه‌ترین خودروهای این برند تجاری تبدیل خواهند شد. قرار است این مدل‌ها در سال ۲۰۱۹ وارد بازار شوند.

به گزارش گروه خودروی عصر ایران به نقل از “اتوکار”، خودروسازی  لندروور قصد دارد دیفندرهای جدید را به آفرودی‌ترین خودروهای جهان تبدیل کند، بنابراین برای اجرایی کردن این خواسته، این خودروها میزبان طیف وسیعی از فناوری‌های پیشرفته خواهند بود. محدوده فناوری‌ها در این خودرو از مدل‌های جدید دیسکاوری این خودروسازی نیز پیشی گرفته است.

آفرودی‌ترین خودروی جهان چیست؟

برای تضمین اینکه قابلیت‌های آفرودی این خودرو تا حد امکان افزایش یافته است، موتور به صورت طولی و در بخش جلوی  خودرو نصب شده و به وسیله یک پوشش انتقالی جداگانه همراهی می‌شود. به علاوه دیفندرهای جدید از همان پلت‌فرم و شالوده “رنج‌روور”های کنونی بهره می‌برند و فاصله بین دو محور آنها نیز یکی است. با وجود این شباهت‌ها مدل های جدید جمع‌و جورتر به نظر می‌آیند که آن را مدیون قوس‌های کم‌ارتفاع در طراحی هستند. البته مانورهای این خودرو مانند گذشته تضمین شده است و از قدرت خودرو کاسته نمی‌شود.

آفرودی‌ترین خودروی جهان چیست؟

اگرچه نمونه‌های واقعی این خودرو در سال‌های آتی وارد خواهند شد، اما ارزیابی روی نمونه‌های اولیه این خودرو به صورت مخفیانه در نقاط مختلف جهان آغاز شده است. بر اساس گزارش‌ها، در ساختار و بدنه این مدل به شکل گسترده از آلومینیوم و آلیاژهای این فلز استفاده شده است. احتمالا دو دسته متفاوت از موتورهای دیزلی و بنزینی برای این خودرو ساخته خواهد شد. این موتورها با هر دو سامانه انتقال دستی یا خودکار هماهنگ خواهند شد. تنظیمات زیاد و جداگانه ای برای این خودروها در نظر گرفته شده است. با تمام این تغییرات که تقریبا منجر به ساخت خودرویی جدید شده، شرکت سازنده تلاش کرده تا شباهت‌ دیفندرهای قدیمی را در قالب نوستالوژیک در مدل‌های جدید احیاء کند.

 منبع: عصرایران

Mobna-Telegram

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا