پزشک مشهور همدانی خود را حلق‌آویز کرد

سرهنگ قویمی گفت: یک مرد ۶۳ ساله و یک خانم ۴۷ ساله نیز خود را به روش حلق آویز از بین برده‌اند.

موبنا – فرمانده انتظامی شهرستان همدان گفت: چهار نفر در کمتر از ۲۴ ساعت، اقدام به خودکشی کردند. پزشک مشهور یکی از این چهار نفر است. هر چهار نفر خود را حلق آویز کردند.

سرهنگ پژمان قویمی، با اعلام مطلب فوق افزود: طی ساعاتی از چهارشنبه و پنج شنبه هفته گذشته ۴ نفر در کمتر از ۲۴ ساعت در همدان اقدام به خودکشی کردند که ۳ نفر از آنها جان باختند، از میان آنها یک خانم ۲۸ ساله به علت رسیدن خانواده در زمان حلق آویز بودن نجات پیدا کرده و خودکشی ناموفقی داشته است.

وی خاطرنشان کرد: متأسفانه یکی از خودکشی‌کنندگان دکتر فخاریان پزشک مشهور همدانی بوده که خود را حلق آویز کرده و جان باخته است.

سرهنگ قویمی افزود: یک مرد ۶۳ ساله و یک خانم ۴۷ ساله نیز خود را به روش حلق آویز از بین برده‌اند.

فرمانده انتظامی شهرستان همدان در ادامه از مرگ مشکوک زنی ۳۵ ساله در یکی از خیابان‌های شهر همدان خبر داد و گفت: رأس ساعت ۶/۳۰ صبح روز یک‌شنبه ۹ آبان ماه، ساکنان کوچه جاوید در خیابان آرام متوجه وجود جسدی در این معبر شده و پلیس را در جریان قرار می دهند.

وی افزود: با اطلاع‌رسانی اهالی منطقه، عوامل کلانتری ۱۵ همدان به محل کشف جسد اعزام شده و متوفی که خانمی با موهای طلایی، کفش‌های اسپرت خط دار، مانتو مشکی و شلوار جین بوده است را با حضور و دستور مقام قضایی به پزشکی قانونی انتقال دادند.

فرمانده انتظامی شهرستان همدان یادآور شد: مرگ این خانم مشکوک است و هنوز مشخص نیست قتلی در کار بوده یا خیر.

وی در آخر درباره دو مورد مرگ مشکوک دو زن که طی چند ماه اخیر در پل رسالت و نیازمند به وقوع پیوسته بود نیز گفت: بنا به درخواست خانواده‌های این افراد، مجاز به نشر جزئیات و چگونگی مرگ آنها نیستیم.

 منبع: خبرانلاین

Mobna-Telegram

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا