تنبیه بدنی دانش آموز شیرازی را روانه بیمارستان کرد

تنبیه بدنی معلم روز دوشنبه دانش آموز ۱۷ ساله هنرستان شهید دوران شیراز را روانه بیمارستان کرد.

موبنا – مدیر روابط عمومی و اطلاع رسانی اداره کل آموزش و پرورش فارس دوشنبه با تایید این خبر به ایرنا گفت: پس از زنگ ورزش، حوالی ساعت ۱۰ صبح امروز پنج دانش آموز دیرهنگام وارد کلاس درس شدند که معلم از تاخیر آنها در ورود به کلاس ناراحت شد و در رفتاری غیرقابل توجیه، با مشت به سینه یکی از دانش آموزان زد.

حمیدرضا شعبانی افزود:میلاد زارع دانش آموز شیرازی پس از این ضربه احساس بی حالی کرد و پس از آن به مرکز فوریت های پزشکی (اورژانس) اطلاع داده شد و در نهایت، این دانش آموز به بیمارستان شهید رجایی شیراز منتقل شد.

وی اظهار کرد: کمیته ای در ناحیه سه آموزش و پرورش شیراز متشکل از مسئول بازرسی این ناحیه، مدیر و مشاور تحصیلی مدرسه ماموریت یافتند که مراحل درمانی این دانش آموز را پیگیری کنند.

مدیر روابط عمومی و اطلاع رسانی اداره کل آموزش و پرورش فارس گفت: به دنبال انجام مراحل درمانی، دانش آموز ساعت ۱۶ دوشنبه از بیمارستان مرخص شد.

شعبانی ادامه داد: پس از عکسبرداری از قفسه سینه دانش آموز مشخص شد که آسیبی به وی وارد نشده است و از این رو، اجازه ترخیص از بیمارستان داده شد.

مدیر روابط عمومی و اطلاع رسانی اداره کل آموزش و پرورش فارس با بیان این که تنبیه بدنی و سلامت دانش آموزان، خط قرمز آموزش و پرورش تلقی شده وپیگیری این موارد وظیفه ماست گفت: هیچ توجیهی برای تنبیه بدنی پذیرفته نیست و همچنین با توجه به درخواست والدین این دانش آموز ، معلم خاطی سه شنبه به کمیته تخلفات اداری معرفی می شود.
هنرستان شهید دوران در ناحیه سه آموزش و پرورش شیراز قرار دارد.

 منبع: ایرنا

Mobna-Telegram

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا