جمع آوری ۶۰۰۰ معتاد متجاهر در تهران

سید حسین هاشمی در حاشیه هفتمین جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان تهران در جمع خبرنگاران افزود: تاکنون ۶۰۰۰ معتاد متجاهر از سطح شهر جمع آوری شده اند.

موبنا – استاندار تهران از جمع آوری معتادان متجاهر خبر داد.

وی گفت: در صورت تأمین اعتبار مورد نیاز امکان نگهداری از ۸۰۰۰ معتاد متجاهر وجود دارد.

استاندار تهران درباره موضوع های مطرح شده در شورای برنامه ریزی استان تهران نیز افزود: گزارش مرکز خدمات سرمایه گذاری در استان تهران در این جلسه ارائه شد.

وی اضافه کرد: برای سال گذشته ۱۱۲ میلیون دلار مصوب این مرکز بود که امسال به یک میلیارد و ۳۵۰ میلیون دلار افزایش یافته است.

استاندار تهران افزود: تلاش ما تسهیل در اجرای این طرح هاست که متناسب با نیاز سرمایه گذاران با سرعت و خارج از بروکراسی اداری اجرا شود.

هاشمی گفت: برنامه آمایش استان تهران نیز در این جلسه مطرح شد.

وی اضافه کرد: به نظر می رسد آمایش استان تهران باید فرا استانی و به صورت منطقه ای از قزوین، البرز، تهران تا قم را دربر گیرد.

هاشمی از اتمام تدوین سند آمایش استان تهران تا پایان سال ۹۵ ابراز خرسندی کرد و گفت: سازمان برنامه و بودجه و مشاور طرح قول اتمام تدوین این سند را تا پایان سال را داده اند.

استاندار تهران در ادامه از ارائه گزارش تدوین سند برنامه ششم توسعه استان تهران خبر داد و افزود: احکام دائمی سند و همچنین چگونگی عملیاتی شدن آن به منظور سرعت در اجرای برنامه ششم توسعه بلافاصله پس از تصویب در استان تهران صورت گرفته است تا آمادگی برای اجرای برنامه ششم پیش از تصویب آن داشته باشیم.

هاشمی در ادامه با بیان اینکه سرانه فضای ورزشی در استان تهران کمتر از تمام استان های کشور است گفت: در شورای برنامه ریزی تصمیم گرفته شد تا سهم دستگاه های اجرایی برای افزایش سرانه فضای ورزشی در استان تهران به درستی اختصاص یابد.

وی در بخش دیگری از سخنانش به ساماندهی صنوف در استان تهران و ایجاد شهرک های صنعتی اشاره کرد و افزود: این موضوع نیز در شورای برنامه ریزی و توسعه استان مطرح و ۱۰ نقطه برای شهرک سازی صنعتی، جابجایی و نوسازی صنوف در استان تهران در نظر گرفته شد که شهریار، ملارد و قرچک از جمله این شهرک های صنعتی هستند.

 منبع: خبرگزاری صدا و سیما

Mobna-Telegram

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا