حریق برج مسکونی در اتوبان بابایی (+ عکس)

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرتهران از وقوع حریق در یک ساختمان ۱۱ طبقه در بزرگراه شهید بابایی خبر داد.

موبنا – سید جلال ملکی در این‌باره گفت: در ساعت ۱۳:۲۰ امروز یک مورد حادثه حریق در منزل مسکونی به سامانه ۱۲۵ اطلاع داده شد و در پی آن ستاد فرماندهی آتش‌نشانان ایستگاه ۵۷ را به همراه گروه نجات ۱۰ ، نردبام و تشک نجات به محل حادثه واقع در بزرگراه شهید بابایی، شهرک شهید رسولی اعزام کرد.

وی با اشاره به حضور آتش‌نشانان در محل حادثه گفت: پس از حضور آتش‌نشانان در محل حادثه مشاهده شد که حریق در یک ساختمان ۱۱ طبقه ۴۷ واحدی رخ داده و کانون آن سالن پذیرایی یکی از واحدهای طبقه اول است.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرتهران با بیان اینکه شعله‌های آتش در حال سرایت به واحدهای دیگر بود، اظهارکرد: دود زیادی نیز طبقات را فراگرفته بود و شماری از ساکنان در طبقات بالایی محبوس شده بودند که آتش‌نشانان با تقسیم شدن به دو گروه عملیات خود برای اطفای حریق و نجات را آغاز کردند.

ملکی با اشاره ایمن‌سازی محل از سوی عوامل آتش‌نشانی گفت: یک گروه از آتش‌نشانان تا پیش از سرایت آتش به واحدهای مجاور و طبقات بالایی اقدام به مهار و اطفای کامل حریق کرده گروهی دیگر نیز با حضور در طبقات تعدادی از ساکنان این برج مسکونی را از میان دود خارج کرده و به فضای باز انتقال دادند.

وی با بیان اینکه این حادثه مورد مصدوم یا فوتی نداشت، گفت: آتش‌نشانان پس از تخلیه دود و ایمن‌سازی محل به عملیات خود خاتمه دادند.

به گفته سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرتهران علت این حادثه از سوی کارشناسان آتش‌نشانی در دست بررسی است.

 منبع: ایسنا

Mobna-Telegram

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا