توضیح عباس جدیدی درباره وساطت برای آزادی خواننده زیرزمینی

خبر آزادی امیرحسین مقصودلو ( تتلو ) خواننده زیرزمینی از زندان، با وساطت و پادرمیانی عباس جدیدی، فضای مجازی را تسخیر کرد.

موبنا – به همین مناسبت با عباس جدیدی به گفت وگو نشستیم که قهرمان کشتی دنیا و عضو شورای اسلامی شهر تهران به خبرورزشی گفت: به عنوان نماینده مردم و عضو شورای شهر، افراد برای ما هیچ فرقی ندارند و همه را به یک چشم نگاه می کنیم و در دفتر ما به روی همه باز است.

هر کاری در چارچوب قانون از دستمان برآید برای همه همشهری ها، اعم از پزشک، استاد دانشگاه، کارگر، کاسب، دانشجو، هنرمند و خلاصه همه اقشار جامعه انجام می دهیم. هیچ منتی هم نیست.

این وظیفه قانونی، انسانی و اجتماعی ماست. برای آقای تتلو هم مثل بقیه شهروندان قدم پیش گذاشتیم و انجام وظیفه کردیم. وی افزود: خانواده آقای تتلو وقتی با شاکی پرونده مواجه و متوجه می شوند ایشان کشتی گیر و گوش شکسته هستند، برای وساطت و گرفتن رضایت ایشان به بنده مراجعه کرده و وقتی موضوع را گفتند، متوجه شدم مشکل پیش آمده برای این خواننده و هنرمند، موضوع خیلی حادی نیست و می توان با کدخدامنشی، پادرمیانی، ایجاد فضای دوستانه و استفاده از مرام و منش پهلوانی جناب قاسم زاده، موضوع را حل کرد وظیفه خودم دانستم، جلو افتادم و مزاحم آقای قاسم زاده شدم. جدیدی ادامه داد: ایشان را از قبل و زمانی که کشتی می گرفتند به عنوان یک قهرمان بااخلاق و پهلوان می شناختم و با مراجعه حضوری به ایشان دیدم که در مسند قضا نیز همان روحیه و مرام پهلوانی را حفظ کرده اند و نه تنها روی مرا زمین نینداختند، بلکه وقتی از ایشان درخواست گذشت و رأفت اسلامی کردم، مرا شرمنده لطف و محبت خودشان کردند و پذیرفتند تختی وار و پهلوانانه از حق خودشان بگذرند و با اعلام رضایت شان، زمینه آزادی تتلو را فراهم کردند. این عضو شورای شهر تهران گفت: اکنون تتلو کاملاً متنبه شده …

 منبع: خبر ورزشی

Mobna-Telegram

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا