نتایج اقدام غیراخلاقی عضو شورای شهر تهران

آقای حکیمی پور عامدانه و با اطلاع از محتوا و نوع اسناد، آن‌ها را به نام سند اصلی و غیر قابل خدشه به یاشار سلطانی داده و جالب اینکه بعد از افشای نامش ابتدا عنوان می کند سلطانی را نمی شناسد و بعد سخن از صداقت وی می کند….

موبنا – در یک ماه و نیمی که از ماجرای املاک می گذرد این موضوع با فراز و نشیب های فراوانی همراه بوده و نقطه عطف این جریانات بدون تردید بازداشت یاشار سلطانی بود گرچه این بازداشت ارتباطی به پرونده املاک ندارد اما دستگیری وی جزو اخبار رسانه ها می باشد.

اگر اتفاق فوق را به بازی شطرنج تشبیه کنیم بدون تردید پیش بینی نشده ترین اتفاق این بازی افشای نقش احمد حکیمی پور عضو اصلاح طلب شورا به رعایت نکردن قوانین رفتار سیاسی و بازی دادن یاشار سلطانی در انتشار اسنادی بود که تا کنون مواضع متفاوتی در خصوص آنها اتخاذ شده است.

به عبارتی بازی منفعت طلبانه یک عضو اصلاح طلب شورای شهر هزینه ای به اصلاح طلبان وارد آورد که معلوم نیست دامنه آن تا کجا ادامه خواهد یافت. انتخاب روحانی به عنوان رئیس جمهور و فتح مجلس دوگام اصلی اصلاح طلبان و فتح شهرداری تهران گام آخر اصلاح طلبان بود.
نتایج اقدام غیراخلاقی عضو شورای شهر تهران
آنچه از سوی احمدحکیمی پور روی داد نمایش بی اخلاقی و ماکیاولیسم سیاسی بود. اصلاح طلبان را از جایگاه طلب به پایین کشیده و آنها را متهم اصلی کرد.

در این میان آنچه بیش از همه اسباب دلخوری است بازی کردن با خبرنگاری است که دنبال ایفای نقش و رسالت خبرنگاری خود است. آقای حکیمی پور عامدانه و با اطلاع از محتوا و نوع اسناد، آن‌ها را به نام سند اصلی و غیر قابل خدشه به یاشار سلطانی داده و جالب اینکه بعد از افشای نامش ابتدا عنوان می کند سلطانی را نمی شناسد و بعد سخن از صداقت وی می کند….

نکته مهم دیگری که در این میان نباید نادیده گرفت نقش دوگانه رحمت الله حافظی عضو اصولگرای! شورای شهر است. وی تاکنون نقشی جز انحراف اصلاح طلبان از مسیر اصلی نداشته است. گاهی به میخ و گه به نخ و در روز مبادا هم تار موی خاستگاه فکری خود را به همه جریان اصلاحات نفروخته است.

در نهایت اینکه آنچه مهم است پایبندی به اخلاق و رقابت سیاسی در عین اخلاقمداری است آنچه اما از عملکرد برخی اصلاح طلبان مانند آنچه ذکر شد از تریبون شورای شهر در این روزها شنیده می شود چیزی جز این است.

 منبع:عصرخبر

Mobna-Telegram

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا