رای پرونده سعید مرتضوی صادر شد

امروز این رای ابلاغ می شود ولی از جزئیات آن بی خبرم.

موبنا -وکیل مدافع جمعی از شکات تامین اجتماعی، از صدور رای پرونده سعید مرتضوی خبر داد.

مصطفی ترک همدانی در خصوص آخرین وضعیت پرونده سعید مرتضوی، گفت: رای این پرونده صادر شده است.

وی افزود: امروز این رای ابلاغ می شود ولی از جزئیات آن بی خبرم.

سه جلسه رسیدگی به بخشی از اتهامات سعید مرتضوی در رابطه با تخلفاتش در زمان تصدی مدیرعاملی سازمان تامین اجتماعی، شهریور ماه امسال برگزار شد.

وکیل مدافع جمعی از شکات پس از آخرین جلسه دادگاه در گفتگو با خبرنگار مهر، گفته بود که کارشناس رسمی پرونده، گزارش تکمیلی سوم را درباره موارد اعتراض متهم به دادگاه ارائه کرده بود که به من ابلاغ شد. گزارش تکمیلی در رد اعتراضات متهم است.

سعید مرتضوی نیز پس از دادگاه در گفتگو با خبرنگار مهر، گفته بود که در نظریه کارشناس رسمی دادگستری در اکثر موارد تبرئه و بی گناه اعلام شدیم. ما به کلیات نظریه کارشناسی اعتراضی نداریم و به بیشتر مواردی که کارشناس نظر داده بود اعلام کردیم که مورد تایید است.

وی با بیان اینکه در چند مورد کارشناس رسمی دادگستری اشتباهات شکلی کرده بود، عنوان داشته که این مطالبی بود که مورد اعتراض ما بود که از جمله آنها نحوه هزینه کرد بودجه غیرشمول را که مربوط به شش ماهه دوم سال۹۲ بود، در نظریه کارشناس آورده بودند و به آن استناد کرده بودند که ما اعلام کردیم این موضوع اشتباه است.

مرتضوی گفته است: ما تا نیمه اول سال ۹۲ بیشتر در سازمان تامین اجتماعی نبودیم و توضیحات مان را در مورد نظریه کارشناس دادیم. قرار شد ریاست دادگاه بررسی های لازم را انجام دهد و رای را صادر کند.

 منبع:مهر

Mobna-Telegram

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا