پذیرش دانشجویان جدید درمرحله تکمیل ظرفیت مرکز آموزش علمی کاربردی بیمه ایران

این مرکز در مرحله تکمیل ظرفیت در مقطع کاردانی در رشته های حسابداری شرکت های بیمه، امور بیمه ، حسابداری دولتی ، حسابداری مالی و مدیریت کسب و کار و نیز در مقطع کارشناسی در رشته های مدیریت بیمه گرایش اموال و اشخاص، حقوق بیمه و بازاریابی بیمه تعداد محدودی دانشجو می پذیرد .

موبنا – مرکز آموزش علمی کاربردی بیمه ایران ، بنا به اطلاعیه سازمان سنجش آموزش کشور ، به منظور تکمیل ظریفت مهر و بهمن ۹۵ در مقاطع کاردانی و کارشناسی دانشجو می پذیرد .

این مرکز در مرحله تکمیل ظرفیت در مقطع کاردانی در رشته های حسابداری شرکت های بیمه ( به طور انحصاری ) ، امور بیمه ، حسابداری دولتی ، حسابداری مالی و مدیریت کسب و کار و نیز در مقطع کارشناسی در رشته های مدیریت بیمه گرایش اموال و اشخاص، حقوق بیمه و بازاریابی بیمه تعداد محدودی دانشجو می پذیرد .

بنا به اعلام معاون آموزشی و اجرایی این مرکز ، متقاضیان می توانند برای ثبت نام به صورت حضوری تا تاریخ ۱۹ آبان ماه ( روزهای شنبه تا چهارشنبه ، از ساعت ۹ الی ۱۷) به مرکز آموزش علمی کاربردی بیمه ایران به نشانی خیابان شریعتی ، بالاتر از خیابان شهید مطهری ، انتهای خیابان شکرآبی ، جنب مدرسه سلام پلاک ۸۳ مراجعه کنند یا در صورت نیاز با شماره های تلفن ۸۸۴۰۹۲۹۷ – ۸۸۴۰۹۳۴۷ و ۸۸۴۳۹۷۳۷ تماس بگیرند .

گفتنی است ، مرکز آموزش علمی کاربردی بیمه ایران ، تنها مرکز تخصصی آموزش بیمه در کشور است که از سال ۱۳۸۹ ، براساسمجوز مدیر کل دفتر گسترش آموزش عالی

 منبع: بانک وبیمه 

Mobna-Telegram

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا