حضور گسترده بانک شهر در دومین نمایشگاه تراکنش ایران

بانک شهر با نمایش آخرین دستاوردهای بانکی خود در دومین نمایشگاه تخصصی تراکنش حضور می‌یابد.

موبنا – دومین نمایشگاه تخصصی تراکنش ایران( ITE) در حوزه فناوری اطلاعات صنایع مالی و بانکی، یازدهم تا سیزدهم آبان ماه برگزار می‌شود و بانک شهر با ارائه آخرین دستاوردهای خود در آن حضور خواهد یافت.

بر این اساس، پس از برگزاری موفق اولین نمایشگاه تراکنش ایران ( (ITE ۲۰۱۶ ، دومین دوره این نمایشگاه با حضور بانک‌ها، مؤسسات مالی و اعتباری، شرکت‌های پرداخت (PSPها)، تولید‌کنندگان سخت‌افزار و نرم‌افزار در صنعت بانک‌داری و پرداخت، شرکت‌های خارجی فعال در عرصه فناوری اطلاعات صنایع مالی‌، سازمان‌های ارائه‌دهنده خدمات فناوری اطلاعات همگانی‌، ارائه‌دهندگان خدمات و راه‌کارهای پرداخت الکترونیک و شرکت‌های تازه کار و صاحبان ایده‌های نوین در حوزه صنایع مالی و بانکی برگزار خواهد شد.

بانک شهر نیز به عنوان پیشتاز در ارائه خدمات نوین بانکی به طور گسترده در این نمایشگاه حضور دارد و به معرفی خدمات بانکی به ویژه در حوزه بانکداری الکترونیک می‌پردازد.

در این نمایشگاه، ۴ سمینار با موضوعات اعتبار سنجی، امنیت، core banking، کارت و پرداخت، اجرا و برگزاری نشست تخصصی، ۶۰ کارگاه معرفی محصول ،۲۰ تالار گفتگو، ۸ کارگاه تجاری ، ۹کارگاه آموزشی و ۳ جشنواره شرکت‌های استارت آپی در روزهای نمایشگاه، از دیگر برنامه‌های این نمایشگاه است.

دومین نمایشگاه تخصصی تراکنش ایران( ITE) در روزهای ۱۱ تا ۱۳ آبان‌ماه مصادف با ۱ تا ۳ نوامبر در محل مجتمع نمایشگاهی شهر تهران واقع در بوستان گفتگو برگزار می‌شود.

Mobna-Telegram

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا