ایستگاه شارژ Eclipse (+عکس)

همگام با طراحی، ساخت و تولید انواع متنوعی از شارژر ها برای دستگاه های مختلف، دست افراد نیز در زمینه انتخاب باز تر شده است و قطعا هر کس می تواند مناسب ترین نوع شارژر را برای خودش پیدا کند.

موبنا، رکسانا دانیالی – یکی از جدیدترین شارژر هایی که می تواند با اکثر سلیقه ها جفت و جور شود، ایستگاه شارژ Eclipse است.
این شارژر چند کاربردی و مدرن، ۱۵۰ در ۱۵۰ در ۶۲.۵ میلی متر ابعاد دارد. همان طور که در تصاویر نیز مشاهده خواهید کرد، Eclipse حالتی گرد و صیقلی داشته که جنس پوشش بالایی آن از چوب طبیعی است و همین طراحی موجب جلب نظر افراد علاقه مند زیادی می شود.
سه پورت یو اس بی در این دستگاه دیده می شود که یکی از آن ها قابلیت تبدیل شدن به درگاه یو اس بی سی را خواهد داشت. تکنولوژی به روز شارژر، شما را از شارژ کامل دستگاه های الکترونیکی تان با بالا ترین سرعت مطمئن می سازد. کابل های شارژ نیز در قسمتی داخل شارژر پنهان می شوند در نتیجه در زمانی که استفاده نمی شوند، زیبایی Eclipse حفظ می شود. تنها با لمس کاور چوبی که از سنسور لمس برخوردار است، می توانید به کابل های موجود دسترسی پیدا کنید. این شارژر مجهز به یک چراغ ال ای دی نیز هست که امکان استفاده از آن در شب را راحت تر می کند.
ایستگاه شارژ Eclipse، ۵۹ دلار قیمت دارد.
۳

۲

۱

Mobna-Telegram

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا