این مرد نام خود را به «آیفون ۷» تغییر داد

شما برای آنکه یک دستگاه گوشی هوشمند رایگان هدیه بگیرید حاضرید چه کاری انجام دهید؟ یک مرد اوکراینی برای رسیدن به این هدف حاضر شد نام خود را عوض کند.

موبنا، رضا خواجه‌وند – یک شرکت رایانه‌ای که دفتر مرکزی آن در شهر کیِف اوکران واقع شده است اعلام کرد به پنج نفر نخستی که نام خود را به «آیفون ۷» تغییر دهند، یک دستگاه گوشی هوشمند آیفون ۷ را به صورت رایگان هدیه می‌دهد.

iphone-7-2

این اتفاق باعث شد تا «الکساندر تورین» یک جوان اکراینی که تنها ۲۰ سال دارد این کار را بکند و به صورت رسمی خود را به «آیفون سیم» تغییر دهد. سیم در زبان اوکراینی به معنی عدد هفت است و بر این اساس از این پس خانواده، دوستان و اطرافیان الکساندر او را «آیفون ۷» صدا می‌کنند.

iphone-7-3

توجه داشته باشید یک دستگاه گوشی هوشمند آیفون ۷ که این شرکت اوراینی هدیه می‌دهد ۸۵۰ دلار قیمت دارد و این جوان ۲۰ ساله حاضر شده است به خاطر این رقم نام خود را برای همیشه عوض کند. در کشور اوکراین تغییر نام فقط ۲ دلار هزینه دارد و به همین خاطر این فرآیند کاملا عاقلانه به نظر می‌رسد که با پرداخت این هزینه، جایزه ۸۵۰ دلاری دریافت شود.

دوستان و اطرافیان آقای «آیفون ۷» هنوز نتوانسته‌اند با این نام ارتباط برقرار کنند و به همین خاطر در صدا زدن او مشکل دارند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا