دو گوشی جدید Xperia X سونی در دست تکمیل

به نظر می‌رسد سری گوشی‌های Xperia X سونی نتوانست توجه کاربران را به خود جلب کند و بر خلاف پیش‌بینی‌های قبلی شرکت ژانپی، بازار بحران‌زده گوشی‌های هوشمند سونی را نجات نداد.

موبنا، رضا خواجه‌وند – با وجود اینکه Xperia X تاکنون محبوبیت چندانی کسب نکرد، ولی سونی امید زیادی به مشتراین وفادار خود دارد و تلاش می‌کند به کمک آنها در بازار جهانی دستگاه‌های موبایلی زنده بماند.

آخرین دستگاهی که قرار است در این سری از محصولات روانه بازار شود، سال آینده در «کنگره جهانی تلفن همراه» رونمایی می‌شود و بر اساس پیش‌بینی‌های صورت گرفته قرار است این کنگره بین روزهای ۲۷ فوریه تا ۲ مارس در شهر بارسلونای اسپانیا برگزار شود. بر این اساس می‌توان گفت از هم‌اکنون تا زمان معرفی مدل بعدی سری گوشی‌های هوشمند Xperia X سونی چهار ماه باقی مانده است.

xperia-x-2

یک منبع آگاه که نخواست نامش فاش شود آخرین خبرها در این زمینه را به نقل از کمیسیون اقتصادی اوراسیا (EEC) منتشر کرد. بر اساس اسناد ثبت شده در این کمیسیون گفته شد سونی در حال تکمیل دو گوشی هوشمند جدید است که در سیستم داخلی با نام‌های G3112 و G3121 شناخته می‌شوند و هنوز جزییات زیادی در مورد آنها منتشر نشده است.

تنها نکته‌ای که منابع آگاه از هم‌اکنون می‌گویند این است که هر دو گوشی هوشمند مذکور در سری دستگاه‌های Xperia X طبقه‌بندی می‌شوند و هر دو آنها در نمایشگاه بین‌المللی MWC بارسلونا به صورت رسمی معرفی خواهند شد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا