محیط زیست استان خراسان: صحت و سقم فیلم توله ببر بنگال مشخص نیست

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان خراسان رضوی اظهار کرد: صحت و سقم فیلم منتشر شده مربوط به توله ببر بنگال مشخص نیست و اگر مشخص شود که مربوط به اینجا نبوده با منتشر کننده فیلم برابر قانون رفتار خواهیم کرد.

موبنا – حمید صالحی در گفت‌وگو با ایسنا در مورد فیلم منتشر شده در فضای مجازی که مربوط به تردد یک قلاده توله ببر بنگال است و ادعا شده که این فیلم در خیابان امامت مشهد ضبط شده است، گفت: ما هم مثل همه مخاطبان کلیپی را دیده‌ایم که در فضای مجازی منتشر شده و ادعا شده که این کلیپ مربوط به مشهد است ولی صحت و سقم این ادعا مشخص نیست و همچنین مشخص نیست که این فیلم مربوط به حال حاضر باشد.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان خراسان رضوی افزود: اطلاعات زیادی در این مورد نداریم و در حال پیگیری ماجرا هستیم. در صورتیکه مشخص شود چنین چیزی صحت دارد با کسی که این توله ببر را نگهداری می‌کرده برخورد قانونی خواهیم کرد و اگر مشخص شود که مربوط به اینجا نبوده با منتشر کننده فیلم برابر قانون رفتار خواهیم کرد.

صالحی تاکید کرد: همه راه‌هایی که لازم باشد تا بتوانیم صحت و سقم ماجرا را پیدا کنیم دنبال خواهیم کرد.

وی در مورد ادعای مطرح شده در برخی رسانه‌ها مربوط به اینکه این توله ببر بنگال برای یک باغ وحش بوده و به منظور نگهداری به یک فرد حقیقی سپرده شده است گفت: در این مورد هیچ اطلاعی نداریم و در حال پیگیری ماجرا هستیم. اگر به اطلاعات جدیدی دست یابیم بلافاصله آن را در اختیار رسانه‌ها قرار خواهیم داد.

 منبع: ایسنا

Mobna-Telegram

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا