خانه اشرافی آنجلینا جولی و بردپیت به حراج گذاشته شد (+عکس)

“برد پیت” و آنجلینا جولی” خانه تجملی خود را واقع در “نیو اورلئان” به قیمت ۴.۹ میلیون دلار و پایین تر از مبلغی که برآورد شده بود به فروش رساندند.

موبنا – این زوج پرآوازه سینمای جهان که چندی پیش بر سر اختلافات خانوادگی از یکدیگر طلاق گرفتند، با هم به تفاهم رسیدند که خانه خود در نیو اورلئان را به مبلغ ۴.۹ میلیون دلار به فروش برسانند.

آنها پیش از جدایی خانه شان را در سال ۱۳۹۴ به قیمت ۶.۵ میلیون دلار، برای فروش گذاشته بودند؛ البته خود آنها در سال ۲۰۰۶ آنرا به قیمت ۳.۵ میلیون دلار خریداری کرده بودند. این خانه در سال ۱۸۳۰ بنا شده و پس از خرید دوباره از سوی برد پیت بازسازی شده بود.
بر اساس گزارش “هالیوود ریپوتر” و بنا بر اعلام دفترخانه رسمی نیواورلئان، این خانه به تاریخ جمعه ۲۸ اکتبر ۲۰۱۶ فروخته شد.

این زوج مشهور سینما قبل تر از این خانه واقع در فرانسه خود را برای فروش گذاشته بودند و هم اکنون به فروش خانه نئواورلئان خود پرداختند.
آنها یک خانه های دیگر خود را در کاترینای امریکا و فرانسه نیز برای فروش گذاشته اند و روشن است که پس لرزه های جدایی آقا و خانم اسمیت بسیار جدی تر از آن است که رسانه ها پیش بینی کرده بودند.

این روزها حواشی متفاوتی بابت جدایی این دو وجود دارد اما دو دلیل اصلی طلاق آنها را کودک آزاری برد پیت و از سویی خیانت آنجلینا جولی می دانند.

 منبع: ایران

Mobna-Telegram

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا