داعش جلاد بزرگ خود را از دست داد

رسانه‌های وابسته به گروه‌های تروریستی تکفیری به هلاکت یکی از سرکردگان خطرناک خود که به الذبیح (تروریستی که سرهای بیگناهان زیادی را از تن جدا کرده) معروف بود، در درگیری‌های غرب حلب اعتراف کردند.

موبنا – رسانه‌های تروریسم تکفیری اعتراف کردند که احمد سنده فرمانده تیپ دهم و فرمانده نیروی مرکزی باند تروریستی جیش الاسلام (که در سوریه به ارتش عربستان مشهور است) و یکی از بزرگترین فرماندهان گروه‌های تروریستی در شمال سوریه به هلاکت رسیده است.این تروریست به الذبیح (کسی که بیشترین سر را از تن جدا کرده) معروف بود که در پی اصابت موشک شلیک شده از سوی ارتش سوریه به محور منیان در غرب حلب در جریان درگیری‌هایی که همچنان در این منطقه ادامه دارد، از پای درآمده است.

سنده از خطرناک‌ترین تروریست‌ها در شهر حلب و حومه آن و از اولین تروریست‌های تحت پیگرد ارتش سوریه قلمداد می‌شد، وی از ابتدای بحران و جنگ جهانی علیه سوریه، عملیات تروریستی خود را در حلب آغاز و فعالیت‌هایش را بر حلب و حومه آن متمرکز کرده بود.

گردانی که این تروریست خطرناک در محله بستان القصر شهر حلب تشکیل داده بود، جنایات زیادی را تا پیش از مرگش مرتکب شده بود، شلیک موشک از سوی ارتش سوریه به خودروی حامل وی به هلاکت وی و همراهانش منجر شد.

 منبع: تسنیم

Mobna-Telegram

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا