امام جمعه مهران: همدلی و همزبانی مردم و مسوولان اعتلای نظام اسلامی را بدنبال دارد

حجت الاسلام روح الله ولدبیگی روز دوشنبه در اولین نشست شورای اداری سال ۹۴ این شهرستان اظهار کرد: همدلی و همزبانی مردم و مسوولان رمز پیروزی در کارهاست و در این مقطع حساس که دشمنان اسلام بدنبال ضربه زدن به مقدسات مردم هستند، این شعار گره گشا است. وی به مذاکرات هسته ای کشورمان با …

حجت الاسلام روح الله ولدبیگی روز دوشنبه در اولین نشست شورای اداری سال ۹۴ این شهرستان اظهار کرد: همدلی و همزبانی مردم و مسوولان رمز پیروزی در کارهاست و در این مقطع حساس که دشمنان اسلام بدنبال ضربه زدن به مقدسات مردم هستند، این شعار گره گشا است.

وی به مذاکرات هسته ای کشورمان با ۱ + ۵ اشاره کرد و افزود: تیم مذاکره کننده در مذاکرات هسته ای خطوط قرمز را رعایت کردند و با لبیک گویی به فرامین رهبر معظم انقلاب، آزمونی موفقیت آمیز را پشت سر گذاشتند.

امام جمعه مهران در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به ایام مبارک ماه پر فضیلت رجب، بر لزوم برگزاری جشن های میلاد و آیین اعتکاف در مساجد تاکید کرد و از تمام دستگاه های اجرایی خواست همکاری لازم را با معتکفین داشته باشند.

فرماندار مهران نیز در این نشست گفت: مسوولان بعنوان خادم و کارگزاران مردم وظیفه سنگین خدمت صادقانه به مردم را بر عهده دارند.

مراد ناصری مهمترین ویژگی مسوولان را نگاه مدبرانه دانست و اظهار کرد: باید همه نگاه شان مدبرانه باشد و مسوولیت را یک امانت بدانند.

وی با انتقاد از گسترش بیماری سالک در مهران از تمام دستگاه های ذیربط خواست برنامه ها و راهکارهای خود را برای مقابله با این بیماری اعلام و در جلسه ماه آینده شورای اداری، گزارشی از عملکرد و اقدامات انجام شده را ارایه کنند.

رییس شبکه بهداشت و درمان مهران نیز در این جلسه با بیان اینکه سال گذشته افزایش نسبی بیماری سالک در این شهر وجود داشت، گفت: وجود نخاله های اطراف شهر، فاضلاب های رو باز و عدم رعایت بهداشت از سوی برخی شهروندان، عامل افزایش نسبی بیماری سالک است.

حجت الله آژ خواستار همکاری شهروندان و نهادهای ذیربط در بحث مقابله با بیماری سالک شد.

در این نشست بخشدار جدید مرکزی مهران نیز معرفی شد.

شهرستان ۳۰ هزار نفری مهران در ۸۵ کیلومتری جنوب غرب ایلام قرار دارد.

دکمه بازگشت به بالا