این پسر شانه‌های فولادی دارد

یک پسر نوجوان هندی می‌تواند با شانه‌هایش ماشین‌ها را جابه جا کند.

موبنا – احتمالاً شما هم مردان پرقدرتی را دیده‌اید که می‌توانند ماشین‌ها را با هر دو دست جابه‌جا کنند، اما حتماً شگفت‌زده خواهید شد وقتی ببینید یک پسر نوجوان هندی که جثه خیلی بزرگی هم ندارد، می‌تواند دو ماشین را تنها با شانه‌هایش جابه‌جا کند.

آبهیشک چوبِی تنها ۱۸ سال سن دارد و از هشت‌سالگی ابزار و وسیله‌های مختلف را با شانه‌های متفاوتش جابه‌جا می‌کرده است. در ابتدا از قلاب ماهیگیری برای نگه‌داشتن این ابزار استفاده می‌کرده، اما این قلاب‌ها به‌خوبی در میان شانه‌هایش جا نمی‌گرفتند، از همین رو پدرش برایش قلاب مخصوصی را طراحی می‌کند و می‌سازد و پس‌ازآن به‌طور مستمر مشغول تمرین با اشیا و ابزار مختلف می‌شود تا درنهایت به این موفقیت دست پیدا می‌کند که دو ماشین را هم‌زمان با قلاب جابه‌جا کند.

خودش تعریف می‌کند که دوستانش حتی برای جابه‌جا کردن یک صندلی کوچک راهی بیمارستان شده‌اند اما او هرروز تمرین و تلاش کرده تا به نتیجه‌ای که می‌خواسته رسیده است.

این پسر ۱۸ ساله می‌گوید تابه‌حال کسی را ندیده که بتواند با شانه‌هایش اجسام بزرگ را جابه‌جا کند، البته کسانی بودند که این کارها را با گوش‌ها و حتی موی سرانجام داده‌اند، اما شانه اولین بار است.

نوشته های مشابه

پدر و مادر آبهیشک به او افتخار می‌کنند و هر دو از اینکه پسرشان توانسته با یک حرکت عجیب برای خودش نامی بدست آورد، خوشحال هستند. آن‌ها می‌گویند پسرشان حتی اگر بخواهد یک هواپیما را تکان دهد، از او حمایت می‌کنند و مطمئن هستند توانایی انجام آن را هم دارد.

 منبع: مجله مهر

Mobna-Telegram

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا