بهترین اپ های سنجش نوشیدن آب (+لینک دانلود)

اگر توجه ویژه ای به سلامتی و تناسب اندام خود داشته باشید، به راستی نوشیدن آب یکی از اساسی ترین اهداف آن است.

موبنا، رکسانا دانیالی – حدود ۶۰ درصد از وزن بدن یک فرد بالغ و همچنین ۷۴ درصد وزن بدن نوزاد را آب تشکیل می دهد و نقش مهمی در رساندن مواد مغذی ضروری به سلول ها، تنظیم دمای بدن و حذف مواد زائد دارد. فرقی نمی کند آب فیلتر شده و یا آب معدنی های تولید شده در بطری های مختلف را بپسندید، قطعا نوشیدن آب برای زنده و شاداب نگه داشتن بدن بسیار مهم است. اما ممکن است مشغله های مختلف روزمره سبب غافل شدن ما از این کار با ارزش شوند، به همین دلیل در ادامه مطلب اپ هایی را معرفی خواهیم کرد که شما را در این امر یاری می دهند و دیگر بدنتان با بحران دریافت کافی آب مواجه نخواهد شد.


۱
+ iDrated
این برنامه یکی از محبوب ترین اپ های سنجش میزان آب مورد نیاز برای بدن شما است. تنها کافی است مشخصات خودتان از جمله جنس، سن، وزن و برنامه ورزشی را به اپ بدهید تا به طور خودکار شما را برای تنظیم برنامه ای مناسب یاری دهد. حتی با استفاده از این برنامه می توانید مقدار آب بدن خود را در هر زمانی که بخواهید سنجش کنید، آخرین دفعه ای که آب نوشیده اید و زمان بعدی را دنبال کنید. در نتیجه به راحتی و با کارایی بالا می توانید شرایط بدنی خود و میزان آب مورد نیازتان را مورد پیگیری دقیق قرار دهید. این اپ رایگان است.

app-store-button-black-download


۲

+ Waterlogged
با استفاده از Waterlogged تقریبا غیر ممکن است که نوشیدن آب کافی را فراموش کنید. این اپ به شما اجازه می دهد به صورت برنامه ریزی شده و یا تصادفی برای دست یابی به هدف مورد نظر خود در نوشیدن آب، زنگ هشدار تنظیم کنید. همچنین می توانید برنامه را بر اساس اندازه لیوان هایی که برای نوشیدن آب استفاده می کنید و تعداد بطری ها، شخصی سازی کرده تنها کافی است که از بطری و یا لیوان خود عکس گرفته و حجم آبی که در خود جای می دهد را بنویسید. این برنامه نیز رایگان است.

app-store-button-black-download


۳

+ Daily Water
این برنامه برای پیگیری وضعیت نوشیدن آب در هر فرد و پیگیری حجم نوشیده شده به صورت روزانه طراحی شده است. در این اپ نیز امکان بهره مندی از نوتیفیکیشن بر اساس آنالیز مقدار آب مورد نیاز بدن شما و اختلاف آن با مقدار نوشیده شده بر اساس برنامه روزانه، هفتگی و یا ماهانه وجود دارد. Daily Water هم اپی رایگان است.

app-store-button-black-download


۴

+ Eight Glasses a Day
Eight Glasses a Day روشی ساده برای دنبال کردن وضعیت نوشیدن آب شما در قالب یک چالش فراهم می کند. هر بار که یک لیوان آب می نوشید، تنها کافی است بر روی یکی از لیوان های مجازی برنامه ضربه زده و آن را خالی کنید. زمانی که همه لیوان ها را خالی کنید، توصیه محبوب روز مرتبط با نوشیدن آب را دریافت می کنید. این برنامه نیز قابلیت شخصی سازی شده از ۱ تا ۱۲ لیوان را دارد. این اپ در نیمه شب هر روز به صورت خودکار از نو شروع به کار می کند. همه لیوان های خالی مجدد پر می شوند. اگر چه به دلیل رایگان نبودن Eight Glasses a Day، استقبال چندانی از آن نشود اما با این حال برنامه ای پر طرفدار است. این اپ ۰.۹۹ دلار قیمت دارد.

app-store-button-black-download


۵

+ OasisPlaces
این اپ برای آن هایی که به قصد سفر به ایالت های مختلف آمریکا را دارند، برنامه ای مناسب است چرا که می تواند نزدیک ترین ایستگاه نوشیدن آب را فارغ از محل کنونی شما، اطلاع رسانی کند. این برنامه به صورت رایگان قابل دانلود است.

app-store-button-black-download


۶

+ TapIt Water
TapIt Water نیز اپی است همانند برنامه قبلی. با این تفاوت که محدود به آمریکا نمی شود و در واقع شبکه ای از مکان هایی است که می توانید در آن ها بطری آب خود را پر کنید. پس اگر قصد سفر به کشوری دیگر را دارید، به وب سایت این اپ مراجعه کرده و لیست شهر ها و کشور های موجود در آن را بررسی کنید. TapIt Water نیز رایگان است.


۷

+ Carbodroid
Carbodroid اپی سرگرم کننده است که می توانید میزان آبی که می نوشید را برای دست یابی به اهداف شما در تامین آب کافی بدنتان، مورد پایش قرار دهد. قسمت مفرح برنامه شامل یک ربات کارتونی می شود که شما را در بالا بردن انگیزه تان برای نوشیدن آب بیشتر یاری می دهد و موفقیتتان در این امر را نیز جشن می گیرد. استفاده از این گونه برنامه ها ضمن راحت تر شدن شرایط برای نوشیدن آب بیشتر و توجه به وضعیت سلامتی فردی، بهانه های فراموش کاری را نیز از شما سلب خواهد کرد و دیگر لازم نیست که نگران از دست رفتن آب مورد نیاز بدن به دلیل مشغله های کاری و زندگی روزمره باشید.


Mobna-Telegram

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا