پیش‌فروش Gear S آغاز شد

اگرچه سامسونگ‌ روزهای خوبی را پشت‌سر نمی‌گذارد و به خاطر آتش گرفتن فبلت Galaxy Note 7 دچار مشکلات عدیده شده است، ولی این شرکت قصد دارد در بازار فناوری‌های پوشیدنی همچنان پیش‌رو باشد.

موبنا، رضا خواجه‌وند – نتایج حاصل از یک مطاعه جدید نشان داد ۷۰ درصد صاحبان گوشی هوشمند Note 7 اعلام کردند که حاضر هستند در آینده هم از محصولات سامسونگ استفاده کنند و این برند را کنار نگذارند.

این شرکت هم‌اکنون یک محصول ویژه برای هواداران خود دارد که با نام Gear S3 شناخته می‌شود. این ساعت مچی هوشمند امکانات ویژه‌ای را در خود جا داده است و از امروز در بریتانیا پیش‌فروش می‌شود.

samsung-gear-s3-2

ساعت هوشمند Gear S3 به سیستم عامل Tizen سامسونگ مجهز شده است و مدل جدید Gear S2 محسوب می‌شود که اکتبر گذشته روانه بازار شده است. آخرین ساعت مچی هوشمند سامسونگ قابلیت پشتیبانی از شبکه مخابراتی ۴G LTE را دارد و همچنین امکان برقرار تماس‌های تلفنی، پاسخ به تماس‌های برقرار شده، ارسال پیامک و … را فراهم می‌کند.

samsung-gear-s3-3

این ساعت هوشمند رابط کاربری جدید دارد و با استاندارد ویژه‌ای که سامسونگ برای آن در نظر گرفته است می‌تواند به مدت ۳۰ دقیقه زیر آب باقی بماند. برای این ساعت مچی قابلیت پشتیبانی از سرویس پرداخت‌های الکترونیکی Samsung Pay هم در نظر گرفته شده است.

ساعت هوشمند Gear S3 دو مدل اصلی دارد که با نام‌های Classic و Frontier شناخته می‌شود. مدل Classic لوکس‌تر است و مدل Frontier ظاهر اسپرت‌تر و خشن‌تر دارد. هر دو ساعت هوشمند برای بریتانیا ۳۴۹ پوند قیمت‌گذاری شده‌اند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا