سه‌چهارم ترافیک موبایلی جهان مبتنی بر دستگاه‌های موبایلی

آنچه که از هم‌اکنون با اطمینان کامل می‌توان در مورد آن صحبت کرد این است که دستگاه‌های موبایلی در آینده همچنان بر محبوبیت خود می‌افزایند و باز هم بازار گسترده‌تری را در اختیار می‌گیرند.

موبنا، رضا خواجه‌وند – بر اساس گزارش جدید منتشر شده از سوی مرکز Zenith، در سال ۲۰۱۷ میلادی ۷۵ درصد از ترافیک اینترنتی جهان به دستگاه‌های موبایلی اختصاص خواهد یافت.

برای آنکه چشم‌انداز بهتری از این فضا داشته باشید بد نیست بدانید در سال ۲۰۱۲ میلادی تنها ۴۰ درصد از ترافیک جهان به گوشی‌های هوشمند و رایانه‌های لوحی اختصاص داشت. این رقم با گذشت تنها پنج سال ۳۵ درصد افزایش میابد تا رکورد جدید در این زمینه به ثبت برسد.

mobile-internet-2

این طور که آمارها نشان می‌دهد، دستگاه‌های موبایلی طی سال ۲۰۱۶ میلادی ۶۸ درصد از ترافیک اینترنتی جهان را به خود اختصاص داده‌اند که پیش‌بینی می‌شود این رقم در سال ۲۰۱۸ از مرز ۷۸ درصد هم عبور کند.

مرکز Zenith همچنین اعلام کرد اسپانیا از جمله کشورهایی محسوب می‌شود که بیشترین میزان استفاده از اینترنت در دستگاه‌های موبایلی را دارد و ۸۵ درصد اینترنتی که در آن استفاده می‌شود، به دستگاه‌های موبایلی اختصاص دارد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا