سیدحسن خمینی با پدر و مادر شهید فهمیده دیدار کرد (+ عکس)

یادگار امام در اینستاگرام خود به دیدارش با پدر و مادر شهیدان فهمیده اشاره کرد و نوشت: امروز همه از حسین مى‌گویند، پس بگذارید در کنار او، نام شهید داوود فهمیده را هم زنده بداریم، تا هم قلب این مادر قهرمان و پدر والاگهر را شاد کنیم و هم روح آن بزرگواران را به دعاى خیر بدرقه نماییم.

موبنا – سیدحسن خمینی در صفحه اینستاگرام خود با اشاره به سالروز شهادت حسین فهمیده نوشت:

امروز سالروز شهادت نوجوان غیور و عزیز، شهید محمد حسین فهمیده است. چند هفته پیش پدر و مادر شهید به اتفاق برادر و خواهر ایشان به حرم امام آمدند و با هم دیدارى داشتیم. از حسین بسیار گفته‌اند و از دلاورى‌ها و رشادت‌هایش بسیار شنیده‌ایم. حسین فهمیده بى تردید قهرمان این سرزمین است و نماد ایستادگى و صلابت یاران امام خواهد بود.

آن روز وقتى از رشادت هاى حسین مى‌گفتیم، مادر شهید زیر لب چند بار نام فرزند دیگرش را به زبان آورد که او هم قهرمانانه به شهادت رسیده بود. احساس کردم از اینکه نام شهید داوود فهمیده بر زبان جارى شود، خوشحال مى‌شود. امروز همه از حسین مى‌گویند، پس بگذارید در کنار او، نام شهید داوود فهمیده را هم زنده بداریم، تا هم قلب این مادر قهرمان و پدر والاگهر را شاد کنیم و هم روح آن بزرگواران را به دعاى خیر بدرقه نماییم.

 منبع: ایلنا

Mobna-Telegram

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا