سخنگوی جامعه روحانیت: جامعه روحانیت با مصباح‌ یزدی مشورت می‌کند

سخنگوی جامعه روحانیت مبارز تاکید کرد: برای انتخابات از همه ظرفیت‌ها و شخصیت‌های بنام استفاده می‌شود که از جمله با آیت‌الله مصباح‌یزدی هم مشورت می‌کنیم.

موبنا – حجت‌الاسلام مصباحی مقدم در مشست خبری خود در پاسخ به سوال ایلنا در خصوص دیدار جامعه روحانیت با آیت‌الله مصباح‌یزدی و اینکه اعلام کردند جامعه روحانیت مستقل از آقای مصباح عمل می‌کند اما دبیر کل اعلام کرده که نظرات آقای مصباح هم لحاظ می‌شود، گفت: نقل قول نادرستی از بنده به آقای موحدی کرمانی منتقل شده بود و تاکید دارم برای انتخابات از همه ظرفیت‌ها و شخصیت‌های بنام استفاده می‌شود که از جمله با آیت‌الله مصباح‌یزدی هم مشورت می‌کنیم. اما قرار گفت‌و‌گویی نداشته‌ایم و هیچ‌گاه خود را از شخصیت‌هایی مثل ایشان مستغنی نمی‌بینیم.

به گزارش ایلنا، اظهارات امروز مصباحی مقدم در حالی مطرح شد که وی نشست خبری ۱۰ شهریور ماه در پاسخ به سوال ایلنا، در مورد حضور مصباح یزدی در جلسات جامعتین گفته بود: بنای جامعه روحانیت ورود به انتخابات است؛ در صورتی که جامعه مدرسین هم قبول کند، مشترکا همکاری می‌کنیم؛ بیشتر از این دنبال چیزی نیستیم. خودم هم کاندیدا نیستم و هنوز وارد مصادیق نشدیم.

مصباحی‌مقدم درباره شرط آیت‌الله مصباح‌یزدی برای جامعتین مبنی بر حمایت از جلیلی یا لنکرانی برای انتخابات هم گفته بود: آنچه در مورد شرط آیت‌الله مصباح یزدی گفتید، مربوط به دوره گذشته است. در دوره جدید نه چنین چیزی داریم، نه اینکه از جامعه روحانیت بنای مشورت با ایشان را داریم، دوره قبل هم ایشان به میدان نیامد.

 منبع: ایلنا

Mobna-Telegram

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا