۲۰ دقیقه طلایی جواد خیابانی

بعد از دقایقی، خیابانی توضیح داد در این اشتباهات مقصر نبود و در لیستی که مسئولان ورزشگاه به او داده‌اند، علیپور شماره ۷۷ و مسلمان، شماره ۷۰ ثبت شده‌اند. حتی اگر این بهانه درست باشد، خیابانی استاندارد جدیدی از گزارشگری تعریف کرده است

موبنا – نشناختن بازیکنان داخل زمین برای خیابانی و خیلی از گزارشگران تلویزیون موضوع جدیدی نیست. حتی اگر تیم داخل زمین، پرسپولیسی باشد که بیشتر مردم عادی ایران هم تک تک بازیکنانش را به اسم، شماره و خصوصیات چهره می‌شناسند. جواد خیابانی، روز گذشته پس از گذراندن دوران نقاهت دوباره به تلویزیون برگشت تا بازی پرسپولیس و صنعت نفت را گزارش کند. فارغ از اشتباهات گاه و بیگاه، شروع او در این بازی ۲۰ دقیقه طلایی بود.

خیابانی چند بار، علیپور را محسن مسلمان خطاب کرد و حتی روی شماره ۷۰ او تاکید می‌کرد. روی یک صحنه، محسن مسلمان برای پرسپولیس موقعیت ساخت و علیپور آن را از دست داد. این بار خیابانی، با حرارت بیشتری علیپور را به عنوان سازنده و مسلمان را مهاجمی که موقعیت از دست داد معرفی کرد. حتی زمانی که دوربین روی صورت علیپور رفته بود و حسرت خوردنش را نشان می‌داد، خیابانی مسلمان را بخاطر از دست دادن بهترین موقعیت سرخپوشان شماتت می‌کرد!

بعد از دقایقی، خیابانی توضیح داد در این اشتباهات مقصر نبود و در لیستی که مسئولان ورزشگاه به او داده‌اند، علیپور شماره ۷۷ و مسلمان، شماره ۷۰ ثبت شده‌اند. حتی اگر این بهانه درست باشد، خیابانی استاندارد جدیدی از گزارشگری تعریف کرده است. استانداردی که هر فردی، با هر سطح اطلاعاتی می‌تواند مهمترین بازی‌های لیگ را از روی لیست چاپی گزارش کند و حتی نیاز نیست در نمای بسته، ستاره‌های پرطرفدارترین تیم ایران را بشناسد!

 منبع: آی اسپورت

Mobna-Telegram

نوشته های مشابه
دکمه بازگشت به بالا