جهش سامسونگ به‌سوی نسل پنجم و فراتر از آن

سامسونگ به‌عنوان یکی از پیشروان صنایع مخابراتی و آی‌تی، اولین نشست اینترنت نسل پنجم را در «منطقه سیلیکون» (Silicon Valley) برگزار کرد.

موبنا – در این رویداد که در نوع خود اولین به‌شمار می‌رود، در مورد گسترش هرچه بیشتر اکوسیستم نسل پنجم اینترنت بی‌سیم بحث شد.

silicon_valley_5g_summit_main_5

این نشست در مرکز تحقیقات سامسونگ در سن خوزه آمریکا و با عنوان «آشنایی با نسل پنجم از طریق سیستم بی‌سیم ثابت و فراتر از آن» برگزار شد. سامسونگ به‌عنوان برگزارکننده این رویداد، پذیرای نمایندگان دولتی، اپراتورهای موبایل، تحلیل‌گران صنعت و تولیدکنندگان بود. هدف اصلی این نشست، گفت‌وگوی افرادی بود که هر کدام نقشی حیاتی در فناوری و آی‌تی دنیا ایفا می‌کنند تا بدین ترتیب به نقاط اشتراک دست یافته و سرعت توسعه و گسترش نسل پنجم اینترنت بی‌سیم ثابت را بیشتر کنند.
silicon_valley_5g_summit_main_4_1_f

silicon_valley_5g_summit_main_3
برای به واقعیت بدل شدن این موضوع نیاز بود همه دست‌اندرکاران این صنعت دست به دست هم دهند و با یکدیگر مشارکت کنند، کاری که سامسونگ در این نشست آن را انجام داد. سخنرانان این نشست همگی به این موضوع اشاره کردند که باید اکوسیستمی یک‌پارچه و استوار برای پیاده‌سازی اینترنت نسل پنجم مهیا شود و این موضوع تحقق نمی‌یابد مگر با همکاری همه اعضای دنیای فناوری.
silicon_valley_5g_summit_main_2
تعامل و همکاری مثبت شرکت‌ها و افراد در نشست به گونه‌ای بود که آن را به عنوان رویدادی سالانه به ثبت رساند تا یک بار دیگر سامسونگ نشان دهد چگونه خود را وقف صنعت دیجیتال کرده و می‌کوشد به دسترسی مردم دنیا به اینترنت نسل پنجم سرعت بخشیده و آن را از یک خیال به واقعیت تبدیل کند.

Mobna-Telegram

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا